Gjest *Ulla* Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg sminker meg hver dag, og bruker mascara, eyeliner, øyenbrynsblyant, foundation og rouge.
mari4ever Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg sminker meg hver dag, og bruker mascara, eyeliner, øyenbrynsblyant, foundation og rouge. ja. bruker mest bare maskara, øyeskygge og pudder
*MEDUSA* Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Nei heldigvis Forde om jeg gjerne skulle gjort det for å sett litt mere våken ut ...Som regel kajal på jobb da...
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Sminker meg som regel hver dag på hverdagene, når jeg er på skolen. Har jeg fri og som regel hver helg, sminker jeg meg ikke. Herlig! Bruker oftest bare mascara, men av og til concealer og litt løspudder.
Parfumfreek Skrevet 12. oktober 2008 #6 Skrevet 12. oktober 2008 Jepp, hver dag (hvis jeg ikke har en ekstremt sløv dag hjemme da) Ikke så mye jeg bruker: Mascara, eyeliner, mineralfoundation og rouge (eller terracottapudder)
Muffinsdilla Skrevet 12. oktober 2008 #7 Skrevet 12. oktober 2008 Sminker meg nesten hver dag, bortsett fra hvis jeg skal på trening eller lignende. Men kan fint gå på skolen helt uten sminke, kommer an på hvor god tid jeg har på morgenen! Bruker mascara, foundation og pudder.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #8 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg bruker mascara hver dag på jobb (passer seg ikke mye sminke i den jobben jeg har), og i helger og på kveldstid bruker jeg pudder, rouge, kajal, øyeskygge, maskara, øyebrynsblyant og lipgloss om jeg skal noe spesielt.
Gjest Deception Skrevet 12. oktober 2008 #9 Skrevet 12. oktober 2008 Ja, det gjør jeg. Jeg bruker mineralfoundation, mascara, concealer under øynene, samt rouge. Øyeskygger, kajal osv bruker jeg bare sjelden, og hvis jeg smører noe annet enn leppepomade på leppene, har jeg en tendens til å tørke det bort med en gang.
Hakedunome Skrevet 12. oktober 2008 #10 Skrevet 12. oktober 2008 Foundation, ruouge og lipgloss hver dag. Sminker meg sjeldent på øynene, er heldig å ha mørke lange øyenvipper fra før :-), men slår til med litt mascara av og til
pollya Skrevet 12. oktober 2008 #11 Skrevet 12. oktober 2008 Noen dråper med Clear Eyes + Lipfusion er alt jeg bruker til daglig.
angeleyes Skrevet 12. oktober 2008 #12 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg sminker meg nesten hver dag. Vanligvis bruker jeg litt øyenskygge, eyeliner og mascara.
Kihn Skrevet 12. oktober 2008 #13 Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Sminker meg ikke i helgene med mindre jeg skal langt ut av huset :gjeiper: Ellers er det concealer, pudder, mascara, og øyenbrynspenn for å fylle ut litt hver dag. Om jeg føler for det; solpudder/blush og øyenskygge også. Endret 12. oktober 2008 av Kihn
laperla Skrevet 12. oktober 2008 #14 Skrevet 12. oktober 2008 Sminker meg så og si hver dag. Med mindre jeg bare er hjemme. Bruker mineralfundation, mascara og lipgloss eller leppepomade. Noen ganger slår jeg til med øyeskygge.
Weleda Skrevet 12. oktober 2008 #15 Skrevet 12. oktober 2008 Sminker meg som regel hver dag, utenom noen slakke søndager. Bruker concealer, pudder, maskara, kajal og øyenbrynspenn. Skal jeg ut slår jeg til med øyenskygge
Gjest Mea Culpa Skrevet 12. oktober 2008 #16 Skrevet 12. oktober 2008 Sminker meg stort sett aldri. Kanskje et par ganger i mnd.
Rexina Skrevet 12. oktober 2008 #17 Skrevet 12. oktober 2008 Sminker meg hver dag så og si,l men elsker å sminke meg da. Synes det er veldig gøy å leke seg litt. Eneste minuset er at jeg jobber med eldre, så da må jeg tone det ned litt, men bruker nok for mye farger i sminken på jobb selv om jeg prøver å ikke ta helt av:P På byen sminker jeg meg som regel litt mer:) Men det hender jo at jeg ikke orker hvis jeg ikke skal noe, men går skjelden ut av huset helt uten sminke. Bruker minerlafoundation, pore minimizer, (solpudder hvis jeg bruker den lyse foundationen), rouge, liquid eyeliner, maskara og øyenbrynsblyant. Noen ganger bruker jeg øyenskygger til hverdags (mest MAC), men disse sparer jeg som regel til helgene.
Nebel Skrevet 13. oktober 2008 #18 Skrevet 13. oktober 2008 Ja sminker meg stort set hver dag, dersom jeg ikke er hjemme eller noen ganger da jeg vil huden skal puste. Prøver å få hverdagssminken til ikke å synes så veldig...Til vanlgiv bruekr jeg foundation, kompaktpudder, blush, øyenskygge og mascara:)
Champagnepiken Skrevet 13. oktober 2008 #19 Skrevet 13. oktober 2008 Ja, stort sett hver dag, så lenge jeg ikke bare sløver hjemme. Bruker mineralfoundation, concealer, mineralpudder, rouge/solpudder, øyenskygge, kajal og mascara. Og så blir det litt mer "maling" til fest.
thumbalina Skrevet 13. oktober 2008 #20 Skrevet 13. oktober 2008 Sminker meg på hverdager.. men er dårlig på det i helger..... spesielt søndager blir det lite sminke.. bruker stort sett mascara hver dag... og mulig løspudder om jeg har noe å skjule... ellers ikke noe særlig annet... nå på høst/vinterhalvåret hender det at det blir litt solpudder i kinnene, for å ikke se helt hvit ut...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå