Gjest Gjest_Kathrine_* Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Hei Nå er det snart tid for å handle julegaver, og jeg har tenkt på å kjøpe sminke til venner på internett. Har sett på www.strawberrynet.com, og der er det betydelig billigere enn i norske butikker. Mye av gavene jeg har tenkt på er fra i.d. Bare Escentuals. Mitt spørsmål er da om det er sikkert å handle fra www.strawberrynet.com? Vil ikke ende opp uten varene, men mye fattigere.
Mystical Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Strawberrynet er jo kjent så jeg ville nok tro at det er trygt. Selv handler jeg veldig mye på nettet og har aldri opplevd å bli lurt.
Gjest padawan Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 jeg har handlet derfra kun et par ganger og anser det for å være en av de tryggeste stedene å handle fra på nettet. Det samme med lookfantastic.com som er en tilsvarende nettbutikk.
mari4ever Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 jeg har handlet derfra kun et par ganger og anser det for å være en av de tryggeste stedene å handle fra på nettet. Det samme med lookfantastic.com som er en tilsvarende nettbutikk. jepp:) veldig trygt. bare sørg for å dele opp bestillingen til 200,- kr for hvert/to produkter sånt at du ikke får toll utgifter
Kakee Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Men jeg mener å ha lest nå at det var blitt mer usikkert? Leste det her på forumet for et par uker siden eller noe. Prøv å søke på strawberrynet så kanskje du finner noe.
Gjest padawan Skrevet 12. oktober 2008 #6 Skrevet 12. oktober 2008 det eneste en må passe på er at det krypteres når du skriver inn kortinfo og da står det https (og ikke http som det gjør til vanlig) i URL'en.
Kihn Skrevet 12. oktober 2008 #7 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg er kjempefornøyd med SN Har dog blitt litt lite shopping derfra i det siste, pga. at jeg har oppdaget ebay ( :gjeiper: ) og at prisene deres på enkelte ting har skutt i været pga. økonomisk uvær i verden for tida.
tomatsuppe Skrevet 12. oktober 2008 #8 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg har bestilt en del fra strawberrynet.com, og jeg har utelukkende gode erfaringer med dem. En gang var en shampoflaske jeg kjøpte ødelagt i troppen, slik at mye av innholdet hadde rent ut. De tok jeg kontakt med straberrynet, og de sendte meg en ny flaske uten noen videre dokumentasjon fra min side. Helt supert! De hevder også på siden at dersom du blir pålagt tollavgifter, kan du maile kvitteringen til dem, og så betaler de tilbake denne utgiften. Jeg har ikke prøvd det selv, og vet at det er noen som har slitt litt med å få tilbakebetalt dette mens andre er veldig fornøyde. Jeg anbefaler de på det sterkeste!
Gjest Gjest_Kathrine_* Skrevet 12. oktober 2008 #9 Skrevet 12. oktober 2008 Takk for alle svar : ) Nå kan jeg endelig begynne å handle derfra uten å være redd for å bli lurt! Da er det nok mange som blir glad til jul. Og takk for alle tipsene.. Disse tingene skal jeg passe på !
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #10 Skrevet 12. oktober 2008 Lykke til med handlingen på Strawberrynet, du får satse på at det er de nye og ubrukte, autentiske varene som kommer i posten. Pent innpakket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå