Gregers Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 På min liste har jeg: Nordland Nord - Trøndelag Sør - Trøndelag Akershus Buskerud +1 annen jeg pulte på fylla med østnorsk dialekt, men av ukjent opphav. Ingen utlendinger
Gjest pasta-baby'n Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 øst-landet et sted sør-landet ett sted & vest landet (midt i)
Gjest Gjest_jea_* Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 øst-landet et sted sør-landet ett sted & vest landet (midt i) usa (florida) russland (gud aner) sverige (gøteborg) oslo akershus x2
Gjest Kassa Nåva Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Heimdal, Jevnaker, Harstad, Lillestrøm, Oslo(4-5 tror jeg), Ørebro(Sverige), Ski, Hareid, Køln(hore Tyskland), Vennesla, Sandvika, Sande og Krokstadelva. Skal føye til hvis jeg komme på flere. Vaginalt: alle Vaginalt og analt: 7-8 tror jeg. Kun analt: 1
Gjest Kassa Nåva Skrevet 12. oktober 2008 #6 Skrevet 12. oktober 2008 Heimdal, Jevnaker, Harstad, Lillestrøm, Oslo(4-5 tror jeg), Ørebro(Sverige), Ski, Hareid, Køln(hore Tyskland), Vennesla, Sandvika, Sande og Krokstadelva. Skal føye til hvis jeg komme på flere. Vaginalt: alle Vaginalt og analt: 7-8 tror jeg. Kun analt: 1 Beklager, men glemte Sandefjord: 2, og Alvdal: 1.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #9 Skrevet 12. oktober 2008 Biri,Biri,Biri,Biri,Biri (jada, er derfra)Fagernes,Aurdal,Gausdal,Gjøvik,Gjøvik,Gjøvik,Raufoss,Raufoss,Trondheim,Løten,Bergen.. Også har jeg mistet litt kontrollen på hvem hva hvor, men jeg tror jeg hr mange nok stedsnavn på samvittigheten, og lar det bli med dette..
Gjest Chrizzy Skrevet 12. oktober 2008 #10 Skrevet 12. oktober 2008 Gurkuland Langtvekkistan Indre Østen Indre Billefjord Svenske kanalen Og et skogstroll fra Skauen
Gjest Gus Skrevet 12. oktober 2008 #11 Skrevet 12. oktober 2008 Flest fra Oslo, nestflest fra utlandet.
Gjest Sativa Skrevet 12. oktober 2008 #12 Skrevet 12. oktober 2008 Trondheim, Bergen, Sarpsborg, Oslo, Fredrikstad, Halden.
Gjest Celina Skrevet 12. oktober 2008 #13 Skrevet 12. oktober 2008 Hamar, Oslo, Drammen, Østfold, Tønsberg, Antwerpen, Stockholm, Bærum...
MaryJ Skrevet 12. oktober 2008 #14 Skrevet 12. oktober 2008 Sørlandet, for det meste og litt Ski. faktisk
Gjest New Dawn Skrevet 13. oktober 2008 #17 Skrevet 13. oktober 2008 Nå begynner jeg for alvor å lure på om jeg ikke etterhvert har vokst fra hele Kvinneguiden. Fjortisfaktoren når stadig nye høyder ..
Østlandet Skrevet 13. oktober 2008 #18 Skrevet 13. oktober 2008 Nå begynner jeg for alvor å lure på om jeg ikke etterhvert har vokst fra hele Kvinneguiden. Fjortisfaktoren når stadig nye høyder .. Tror jeg får heller fortsette på forbrukertråder. Men liker å titte innom for å se hva som rører seg på tråder som passer andre. Når jeg leste denne tråden, så.... ble jeg bare målløs. Er dette virkelig noe kvinneguiden vil stå for? Jeg trodde jeg var åpen for det meste. Men nå finner jeg ikke ord. Så det blir ingen "byer og bygder" fra meg. Lurer litt på hva Dere i KG mener. Er dette noe Dere vil ha? Få høre.
Einar Skrevet 13. oktober 2008 #19 Skrevet 13. oktober 2008 Oslo (95%). Bærum (pappajente). Finnmark (wow..). Aust Agder (bibel-damene er jamme ivrige). Bergen (Skarre-sex). USA (Skrytesex). Sverige. - Men på den annen side: Hvorfor spør du?
Gjest Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #20 Skrevet 13. oktober 2008 Dette må være den store skrytepavetråden. Helt greit. Hvis bare dere fjortiser holder dere her. Må gjerne undertegne med alder også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå