Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Hei. Jeg har en Nokia E66 og den har ingen smilefjes innlagt. Er det noen måte å få dette på den mobilen? De fleste andre mobiler har jo dette.
feuerstein Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Lag smileyene selv som mal, når du da skal ha smiley går du på "Sett inn", "mal".
Gjest Piffi Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 Hvis du bruker ordliste, så skal det gå å legge til ord ("stav ord" heter det på min Sony Ericsson) og legge til en smiley, f.eks :-) Alle disse tegnene ligger under tallet "1" (iallfall på min ericsson) så hvis du da senere trykker 111 skal smileyen komme... Mulig den ikke kommer først, men iallfall lenger ned i lista.. Hvis du gjør dette mange nok ganger, blir smileyen det "ordet" som er oftest brukt når man trykker 111, og vil da etterhvert komme øverst på lista:) Funker også å legge inn f.eks :-D det blir da "113" så hver gang du trykker 113 vil denne smileyen dukke opp... Litt klønete skrivi, håper du skjønte hva jeg ville frem til her Selv om jeg har smileys på min mobil er det på denne måten jeg setter inn smileys, så slipper jeg å gå inn på menyen hele tiden! Enkelt
Gjest Gjest_Ed_* Skrevet 8. januar 2009 #4 Skrevet 8. januar 2009 Lag smileyene selv som mal, når du da skal ha smiley går du på "Sett inn", "mal". Men så var det å finne ut hvordan man lager maler, da.....finner ingenting i brukerhåndboken.
Gjest Gjest_Ed_* Skrevet 8. januar 2009 #5 Skrevet 8. januar 2009 Hvis du bruker ordliste, så skal det gå å legge til ord ("stav ord" heter det på min Sony Ericsson) og legge til en smiley, f.eks :-) Alle disse tegnene ligger under tallet "1" (iallfall på min ericsson) så hvis du da senere trykker 111 skal smileyen komme... Mulig den ikke kommer først, men iallfall lenger ned i lista.. Hvis du gjør dette mange nok ganger, blir smileyen det "ordet" som er oftest brukt når man trykker 111, og vil da etterhvert komme øverst på lista:) Funker også å legge inn f.eks :-D det blir da "113" så hver gang du trykker 113 vil denne smileyen dukke opp... Litt klønete skrivi, håper du skjønte hva jeg ville frem til her Selv om jeg har smileys på min mobil er det på denne måten jeg setter inn smileys, så slipper jeg å gå inn på menyen hele tiden! Enkelt Jeg sier takk og bukk, men ikkenoe av dette funker på Nokia E66,en min. Har allered prøvd dette, som jeg jo vet er den vanlige måten.
Aftensol Skrevet 8. januar 2009 #6 Skrevet 8. januar 2009 Hei! Det er dessverre ikke smileys på E og N se
Aftensol Skrevet 8. januar 2009 #7 Skrevet 8. januar 2009 Hei! Det er dessverre ikke smileys på E og N serien til nokia da disse er beregnet på bedrifts markedet og de som regel ikke bruker smileys MEN: det går an å legge inn en tredjeparts programvare slik at du får smileys på mobilen din siden det er en symbian telefon Prøv på www.my-symbian.com å se om du finner noe der...
Gjest Skrevet 9. januar 2009 #8 Skrevet 9. januar 2009 Men tegnene : - og ) må vel finnes der? Og det er jo en smiley. Det er jo fortsatt smiley selv om de ikke kommer opp en figur.
Aftensol Skrevet 9. januar 2009 #9 Skrevet 9. januar 2009 De tegnene er der ja Holde inne * tasten tror jeg der er, da får man opp alle tegnene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå