Gå til innhold

Mobil uten smileys

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har en Nokia E66 og den har ingen smilefjes innlagt. Er det noen måte å få dette på den mobilen? De fleste andre mobiler har jo dette.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag smileyene selv som mal, når du da skal ha smiley går du på "Sett inn", "mal".

Skrevet

Hvis du bruker ordliste, så skal det gå å legge til ord ("stav ord" heter det på min Sony Ericsson) og legge til en smiley, f.eks :-)

Alle disse tegnene ligger under tallet "1" (iallfall på min ericsson) så hvis du da senere trykker 111 skal smileyen komme... Mulig den ikke kommer først, men iallfall lenger ned i lista.. Hvis du gjør dette mange nok ganger, blir smileyen det "ordet" som er oftest brukt når man trykker 111, og vil da etterhvert komme øverst på lista:)

Funker også å legge inn f.eks :-D

det blir da "113" så hver gang du trykker 113 vil denne smileyen dukke opp...

Litt klønete skrivi, håper du skjønte hva jeg ville frem til her :) Selv om jeg har smileys på min mobil er det på denne måten jeg setter inn smileys, så slipper jeg å gå inn på menyen hele tiden! Enkelt :)

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_Ed_*
Skrevet
Lag smileyene selv som mal, når du da skal ha smiley går du på "Sett inn", "mal".

Men så var det å finne ut hvordan man lager maler, da.....finner ingenting i brukerhåndboken.

Gjest Gjest_Ed_*
Skrevet
Hvis du bruker ordliste, så skal det gå å legge til ord ("stav ord" heter det på min Sony Ericsson) og legge til en smiley, f.eks :-)

Alle disse tegnene ligger under tallet "1" (iallfall på min ericsson) så hvis du da senere trykker 111 skal smileyen komme... Mulig den ikke kommer først, men iallfall lenger ned i lista.. Hvis du gjør dette mange nok ganger, blir smileyen det "ordet" som er oftest brukt når man trykker 111, og vil da etterhvert komme øverst på lista:)

Funker også å legge inn f.eks :-D

det blir da "113" så hver gang du trykker 113 vil denne smileyen dukke opp...

Litt klønete skrivi, håper du skjønte hva jeg ville frem til her :) Selv om jeg har smileys på min mobil er det på denne måten jeg setter inn smileys, så slipper jeg å gå inn på menyen hele tiden! Enkelt :)

Jeg sier takk og bukk, men ikkenoe av dette funker på Nokia E66,en min. Har allered prøvd dette, som jeg jo vet er den vanlige måten.

Skrevet

Hei!

Det er dessverre ikke smileys på E og N se

Skrevet

Hei!

Det er dessverre ikke smileys på E og N serien til nokia da disse er beregnet på bedrifts markedet og de som regel ikke bruker smileys ;)

MEN: det går an å legge inn en tredjeparts programvare slik at du får smileys på mobilen din siden det er en symbian telefon :) Prøv på www.my-symbian.com å se om du finner noe der...

Skrevet

Men tegnene : - og ) må vel finnes der? Og det er jo en smiley. Det er jo fortsatt smiley selv om de ikke kommer opp en figur.

Skrevet

De tegnene er der ja :)

Holde inne * tasten tror jeg der er, da får man opp alle tegnene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...