Gjest Gjest_Charloa_* Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Hei! Jeg vil sende ut juleinvitasjon til mine nærmeste ettersom vi skal for første gang feire jul i huset mitt. Jeg tenkte å lage noe på pc'n med mye rød i bakgrunn, nisser, juletre etc. Er helt grønn på slikt, er det noen som har noen tips eller vet om websider jeg kopiere motiver?? Alle svar tas med takk:-)
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Gå inn her og søk på sånt som christmas, christmas tree, hvristmas presents, christmas bells, reindeers, rudolf og santa claus. Da får du mange treff der du kan gå inn og finne bilder/tegninger du liker, lagre dem på maskinen din og så lage invitasjonen din. Man kan søke på norsk også, men man får veeeeldig mange flere treff om man søker på engelsk.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 Gå inn her og søk på sånt som christmas, christmas tree, hvristmas presents, christmas bells, reindeers, rudolf og santa claus. Da får du mange treff der du kan gå inn og finne bilder/tegninger du liker, lagre dem på maskinen din og så lage invitasjonen din. Man kan søke på norsk også, men man får veeeeldig mange flere treff om man søker på engelsk. PS: Husk å markere at det er bildesøk du ønsker, så slipper du å få opp lydfiler og slikt.
Gjest Gjest_Charloa_* Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Takk for svar! Der skal jeg sjekke ut:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå