Gå til innhold

Jane Iredale - hva skal jeg velge -

Anbefalte innlegg

Gjest Løve66
Skrevet

Jeg har lyst til å prøve noen produkter fra Jane Iredale etter å ha lest mye positivt om merket. Men; jeg har aldri vært borti mineralsminke før og har ikke helt peiling på hva jeg skal bestille.

Har nå lest en del på janeiredale.no og det jeg vil prøve først er noe som gir huden litt farge og noe som kan brukes daglig (som altså ikke må se altfor dekkende og sminket ut).

Hva vil dere anbefale dere som har litt mer erfaring med mineralsminke?

Foundation?

Løst pudder?

Fast pudder?

Amazing base (alt i etter)?

Og til slutt; hvor er det best å kjøpe?

Er 42 år og leste meg til at det var bedre med fast enn løst pudder for å unngå å fremheve for mye i f.t. porer og fine linjer. Kan dere bekrefte at det stemmer? Kan også nevne at jeg har vel en såkalt blandingshud.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har lyst til å prøve noen produkter fra Jane Iredale etter å ha lest mye positivt om merket. Men; jeg har aldri vært borti mineralsminke før og har ikke helt peiling på hva jeg skal bestille.

Har nå lest en del på janeiredale.no og det jeg vil prøve først er noe som gir huden litt farge og noe som kan brukes daglig (som altså ikke må se altfor dekkende og sminket ut).

Hva vil dere anbefale dere som har litt mer erfaring med mineralsminke?

Foundation?

Løst pudder?

Fast pudder?

Amazing base (alt i etter)?

Og til slutt; hvor er det best å kjøpe?

Er 42 år og leste meg til at det var bedre med fast enn løst pudder for å unngå å fremheve for mye i f.t. porer og fine linjer. Kan dere bekrefte at det stemmer? Kan også nevne at jeg har vel en såkalt blandingshud.

Heisann:)

Hvis du har blandingshud det absolutt bedre med et fast pudder fordi det matter mer. dette dekker bedre da men er bareå bruke litt så ser det veldig fint og naturlig ut:)

vet ikke hva som er det beste kjøpet på akkurat denne make- upen siden aldri prøvd dette selv. men et veldig godt råd: spør Jean som er medlem her inne og er stor fan av dette merket og prøvd mange produkter:)

Gjest Corinne
Skrevet

Har hørt så mye om Jane Iredale, har de bra produkter. Og hvor for man kjøpt dette i Norge, gidder ikke å kjøpe dette fra internett, vil prøve ut selv.

Vet noen også hvor man for tak i Aveda, Chantecaille og E'spa produkter

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_Trine_*
Skrevet
Har hørt så mye om Jane Iredale, har de bra produkter. Og hvor for man kjøpt dette i Norge, gidder ikke å kjøpe dette fra internett, vil prøve ut selv.

Vet noen også hvor man for tak i Aveda, Chantecaille og E'spa produkter

Skrevet

Hvor bor du da? jane iredale selges i hudpleieklinikker eller frisører over hele landet, jeg kan hjelpe deg hvis du sier hvor i landet du bor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...