mari4ever Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Har nå prøvd dermalogica sin oil control lotion uten noe særlig hell på nesen.matter ned i pannen og på haken men ikke nesen, selvøfølgelig der jeg trenger det mest. hvis jeg bruker en rens som er for å matte så tørker det dette huden min ut. rar hud jeg:S Uansett kom med tips gjerne:) og om noen har prøvd denne. virker veldig bra
mari4ever Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 12. oktober 2008 Har nå prøvd dermalogica sin oil control lotion uten noe særlig hell på nesen.matter ned i pannen og på haken men ikke nesen, selvøfølgelig der jeg trenger det mest. hvis jeg bruker en rens som er for å matte så tørker det dette huden min ut. rar hud jeg:S Uansett kom med tips gjerne:) og om noen har prøvd denne. virker veldig bra 'Andre mattende kremer noen har prøvd da som er gode?=)
rabagast Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 Har prøvd denne, og den var ikke særlig effektiv (mye mindre enn oil control lotion fra dermalogica). Clinique Pore Minimizer Refining Serum er ikke så verst (den største tuben i pore minimizer-serien). Har du prøvd MAC Blot Powder?
mari4ever Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2008 Har prøvd denne, og den var ikke særlig effektiv (mye mindre enn oil control lotion fra dermalogica). Clinique Pore Minimizer Refining Serum er ikke så verst (den største tuben i pore minimizer-serien). Har du prøvd MAC Blot Powder? okei. har ikke prøvd det pudderet nei. hvor får man kjøpt det?
rabagast Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 okei. har ikke prøvd det pudderet nei. hvor får man kjøpt det? Glasmagasinet, Oslo - vet ikke om andre steder de selger MAC i Norge...
mari4ever Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 12. oktober 2008 Glasmagasinet, Oslo - vet ikke om andre steder de selger MAC i Norge... åjaaa stemmer nå kom jeg på at der i stavanger også har de fått MAC på Estetique:D takk for tips dette skal jeg prøve;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå