Tvillingen24 Skrevet 12. oktober 2008 #1 Skrevet 12. oktober 2008 Hei! Jeg lurte på om dere jenter kunne hjelpe meg å skjønne ei lita ting. Jeg er sammen med verdens beste mann(Gunnar), vi har et godt og sterkt forhold bassert på kjærlighet, og at vi stoler på hverandre. Men en gang i blandt skal han og vennene hans på guttetur på byen, og da er ingen av kjærestene invitert, det er jo helt greit, men jeg skjønner ikke hvorfor jenter ikke får bli med? Er litt redd for at kanskje andre jenter prøver seg på han, trenger jeg være redd for det, eller er "gutta" bare ute for å ha det gøy helt uten jenter eller?
Gjest nbp Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 da er vi ute og oppfører oss dustete, noe vi ikke kan med damer på slep:-) er ikke snakk om og sjekke damer eller noe, dere har symøter- homeparty og de greiene, vi drar på byen uten damer og koser oss.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 Er vel det samme som jenter som har jentekvelder uten kjærestene sine. Det er ikke sunt å være sammen hele tida når man er kjærester. Man trenger litt tid hver for seg, med sine egne venner.
Lady La-Laa Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Hender det ikke at du og dine venninner har jentekveld da? Jeg synes det er flott at man kan gå ut og ha det gøy alene sammen med venner selv om man er i et forhold. Jeg tror det er både viktig og vanlig at både menn og kvinner har litt alenetid med sine venner. Du vet hva dere har sammen og hvilken tillit dere har til hverandre, så det som er viktig er at du må kunne stole på kjæresten din dersom det skulle komme ei jente etter han når du ikke er der. Og det det trenger jo ikke bare skje på fest, det kan skje hvor som helst, på jobb, på butikken osv... Forholdet deres er sterkt sier du, så jeg tror ikke du behøver å uroe deg
The Kitten Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Hei! Jeg lurte på om dere jenter kunne hjelpe meg å skjønne ei lita ting. Jeg er sammen med verdens beste mann(Gunnar), vi har et godt og sterkt forhold bassert på kjærlighet, og at vi stoler på hverandre. Men en gang i blandt skal han og vennene hans på guttetur på byen, og da er ingen av kjærestene invitert, det er jo helt greit, men jeg skjønner ikke hvorfor jenter ikke får bli med? Er litt redd for at kanskje andre jenter prøver seg på han, trenger jeg være redd for det, eller er "gutta" bare ute for å ha det gøy helt uten jenter eller? Fordi de har behov for å komme vekk fra dere en stund.
Gjest Bolledeig Skrevet 12. oktober 2008 #6 Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Det går vel på noe så enkelt som at en del gutter blir usannsynlig kjipe når de tar med seg kjærestene sine (dette gjelder jenter også) på sosiale ting som egentlig er forbeholdt venner. Alle vet dette, men vil ikke nødvendigvis innrømme det. Derfor kaller man det heller en jente- og en guttekveld, så løser problemet seg helt av seg selv. Det er ingenting som er så kjedelig som å møte venner man ikke har sett på lenge og det eneste de gjør er å snakke med kjæresten sin, som de ser hele tiden. Fordi det er en kompisgjeng, og selv om de er venner og har masse til felles, så betyr det ikke at kjærestene deres har det, og det er ikke noe kjekt for noen når man må sitte og underholde kjæresten som egentlig kjeder vettet av seg/ikke passer inn, på en kveld der man har lyst å ha det gøy med vennene sine. Endret 12. oktober 2008 av Bolledeig
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #7 Skrevet 12. oktober 2008 Vi har av og til behov for å ha skikkelige jentekvelder hvor vi ikke ønsker at noen av veninnene må "passe" på kjæresten sin for at han ikke skal kjede seg etc. Samtidig ønsker vi å ikke måtte tilpasse hva vi snakker om for at han ikke skal bli utenfor og kjede seg. Jeg trodde dett var helt normalt og noe alle forstod som en selvfølge. Man behøver ikke å ha slike kvelder hele tiden, men en gang i blandt er de absoludt nødvdendige.
MissStiles Skrevet 12. oktober 2008 #8 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg er enig i at man trenger ikke å tilbringe hver eneste kveld sammen med kjæresten. Av og til er det hyggelig med en jentekveld for oss jenter og guttekveld for gutta. Jeg pleier ikke å bli med på fester hvis jeg vet at det BARE er gutter der. Ikke at jeg ikke liker kameratene hans men.. Da kan de ha det litt gøy sammen uten at jeg eller andre jenter ødelegger moro..
covergrl Skrevet 12. oktober 2008 #9 Skrevet 12. oktober 2008 i likhet med jenter har også gutter venner når de går inn i et forhold, og i likhet med jenter må også gutter pleie vennskapet med kompisene. guttetur på byen er off-limit for oss jenter, da skal guttene kose seg og være 100% gutter.. hvorfor er du redd for at andre jenter skal legge an på ham..? stoler du ikke på typen din? du har ingenting å bekymre deg for, gutta på byen betyr gutta på byen..
Fluffie Skrevet 12. oktober 2008 #11 Skrevet 12. oktober 2008 Naar min kjaere og barndomskameratene hans samles saa synker deres mentale alder til ca 12 aar. Da synes jeg det er veldig greit aa la dem vaere i fred saa de kan vaere saa teite de vil uten aa tenke over at det er jenter i naerheten. De setter ogsaa stor pris paa aa slippe jenter saann at de kan ha det artig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå