Gå til innhold

strikkegave til barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en del barn i vennekretsen og i familien som hadde vært kjekt å strikke/lage noe til i julegave, litt mer unikt enn å bare kjøpe noe billige leker. (Vi har en regel på å ikke kjøpe så dyre gaver til barna, da de har masse og blir ofte like glad for noe til 50 kr som noe til 350 kr.) Men siden det er en del barn må det være noe som går raskt og ikke er for vanskelig. Hadde også vært bra hvis det er noe både jenter og gutter kan bruke. (med deres respektive farger, selvsagt;) ikke tovede tøfler for det har de fleste allerede.

Noen tips.

Hadde vært kjekt med lignende tips til veninnegaver og!

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_lovis_*
Skrevet

Tovede votter.

Pannebånd i forskjellige varianter.

Lue og skjerf.

Pulsvarmere.

Leggvarmere.

Har dilla på strikket tilbehør for tiden, så det kommer nok til å bli noen varme julepresanger fra meg. :)

Skrevet

pannebånd er ikke så dumt, gjerne. Jan vel ikke ta all verdens med til heller og passer både for gutter og jenter. Noen som har noen linker??

Skrevet

Jeg ville strikket forskjellige ting til dem, kjedelig å få akkurat det samme som alle de andre. Det er mye fint å strikke, så det burde jo være mulig å gjøre det litt mer personlig ved å finne et unikt mønster/plagg til hvert barn. :)

Skrevet
Jeg ville strikket forskjellige ting til dem, kjedelig å få akkurat det samme som alle de andre. Det er mye fint å strikke, så det burde jo være mulig å gjøre det litt mer personlig ved å finne et unikt mønster/plagg til hvert barn. :)

Tenkte kanskje at de syntes det var kult å ha noe likt. Kan jo feks lage prinsesse pannebånd til jentene og kongepannebånd til guttene, når de er mellom1-4år er det vel stas å ha likt?? (og ikke minst enklere for meg å lage;)

Skrevet

Selv om de fleste har tovede tøfler er det fortsatt fint å få! Jeg får som regel to par til jul, og begge parene er som regel utgåtte til neste jul..

Skrevet

Hvilken julekalender er det som går i år? Til de minste pleier det å være stor sukses med luer/votter som heltene fra julekalenderen bruker.

Skrevet
Hvilken julekalender er det som går i år? Til de minste pleier det å være stor sukses med luer/votter som heltene fra julekalenderen bruker.

ikke dumt. må ta meg en tur innom nrk og sjekke

Skrevet
ikke dumt. må ta meg en tur innom nrk og sjekke

Det er blåfjell som går i år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...