brum Skrevet 10. juni 2003 #1 Del Skrevet 10. juni 2003 Jeg er forlover for min veninne som skal gifte seg i september. Nå på lørdag skal vi arrangere utdrikningslaget. I går satt jeg å så på værmeldingen åg det så ut som om det var stor fare for regn til helga. Vi skal grille på kvelden og da kan det jo være greit med tak over hodet. Er det noen av dere som vet om det går ann å leie partytelt eller eventuelt hvor mye dette koster? Helst så rimelig som mulig. Dette skal foregå i Oslo omerådet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 10. juni 2003 #2 Del Skrevet 10. juni 2003 SmartClub og Sengetøylageret har billige partytelt. Mener de koster et par hundrelapper, jeg (men da uten sidevegger som også koster et par hundrelapper). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 10. juni 2003 #3 Del Skrevet 10. juni 2003 Tips: Biltema har parytelt på 9x3 meter for under 1000 kroner inkl. vegger. De har ofså 3x3 meter og 3x6 meter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilly16 Skrevet 11. juni 2003 #4 Del Skrevet 11. juni 2003 Du kan leie partytelt i forskjellige str hos Rent a Tent og Den Flyvende Tallerken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå