Ana Skrevet 10. juni 2003 #1 Del Skrevet 10. juni 2003 Skal en tur til Oslo denne uken, og lurte på om noen kunne anbefale noen bra restauranter. Helst ikke så veldig dyre... Liker veldig godt mexicansk mat (ORDENTLIG mexicansk, ikke sånn som er gjort mildere for å tilpasses norske ganer!), asiatisk er også godt. Liker egentlig det meste... Tips mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 10. juni 2003 #2 Del Skrevet 10. juni 2003 For asiatisk mat (kinamat) anbefales Dinner i Stortingsgata p d sterkeste (vet ikke om de er blant de billigste da....). Noen spesielt bra mexe-restauranter vet jeg ikke om jeg kan trekke frem, men d finnes ihvertfall én i kjelleren på 3 Brødre. Den er helt ok! Men vil i tillegg anbefale en spansk/portugisisk liten, autentisk en på Youngstorget som heter Tenerife. Hit kommer vi igjen og igjen...Her kan du bestille bare tapas om du vil; d gjør ofte vi, mange forskjellige tapas å dele på. Dessuten har de flere varianter Bacalao + mye, mye annet godt! Den ligger oppe i annen etasje i Kirkeristen, helt innerst, m inngang fra Youngstorget! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 10. juni 2003 #3 Del Skrevet 10. juni 2003 Cactus på Aker Brygge serverer skikkelig mexicansk husmannskost. Moderate priser og herlig jordbærmargarita. Besøker dette stedet ofte om høsten når det er kaldt og surt ute. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ana Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #4 Del Skrevet 10. juni 2003 Cactus på Aker Brygge serverer skikkelig mexicansk husmannskost. Moderate priser og herlig jordbærmargarita. Besøker dette stedet ofte om høsten når det er kaldt og surt ute. Minnie Kjæresten min var på en mexicansk restaurant på Aker Brygge sist han var i Oslo, regner med at det kan være den samme som du nevner. Han syntes ikke maten der var så veldig god, litt for mild Men takk for tipset uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 10. juni 2003 #5 Del Skrevet 10. juni 2003 Du kan få det så hot du vil, men du må si tydelig ifra når du bestiller. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ana Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 10. juni 2003 Du kan få det så hot du vil, men du må si tydelig ifra når du bestiller. Minnie Ok, kanskje vi prøver der likevel da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 10. juni 2003 #7 Del Skrevet 10. juni 2003 Xich Lo på Egertorget, deilig ikke alt for dyr nydelig servert vietnamsisk. Og ved siden av ligger Bombay, supergod indisk. I kjellern under 3 brødre (også Egertorget) ligger en god mexicansk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 11. juni 2003 #8 Del Skrevet 11. juni 2003 Mucho Mas på Grünerløkka (Thorvald Meyers gt) har god meksikansk mat, det er ikke dyrt der heller. Det er vel så og si umulig å få ordentlig meksikansk mat i Oslo (med mindre du lager det selv), det du kan få er TexMex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jordbær Skrevet 11. juni 2003 #9 Del Skrevet 11. juni 2003 Syns Cactus sin mat er VELDIG kjedelig... Mulig det bare er meg Ellers vil jeg anbefale Horgans. Amerikans "sportsbar" på majorstuen(tror jeg) De har nyyydelig mat til en ok pris. Ikke BILLIG, men det er verdt pengene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liza Skrevet 11. juni 2003 #10 Del Skrevet 11. juni 2003 jeg synes fridays har bedre mex-mat enn den under tre brødre.. ellers har jeg hørt om en indisk restaurant ved børsen, skal visst ha ganske sterk mat der (dvs:ikke tilpasset norske ganer). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 11. juni 2003 #11 Del Skrevet 11. juni 2003 Bambus i Kirkeveien på Majorstua har veldig god asiatisk mat (vietnamesisk, kinesisk og thai tror jeg de har), til absolutt overkommelige priser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 11. juni 2003 #12 Del Skrevet 11. juni 2003 jeg synes fridays har bedre mex-mat enn den under tre brødre.. Men Fridays har eks ikke taco, kun wraps. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musemor Skrevet 12. juni 2003 #13 Del Skrevet 12. juni 2003 Enig med Gurimalla at du bør ta deg en tur på Mucho Mas på Grunerløkka. Kan anbefales! Eneste problemet der er at det er litt få bord, så man må ofte vente... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå