Gummiloppa Skrevet 20. oktober 2008 #21 Skrevet 20. oktober 2008 Er glattbarbert selv (bortsett fra en liten trekant), men foretrekker absolutt at mannen har alt håret i behold... Er turnoff for meg om han er barbert
Lena80 Skrevet 20. oktober 2008 #22 Skrevet 20. oktober 2008 Hei.. Lar det som oftest være igjen litt over. Menn kan gjerne klippe litt om det er alt for mye. å gjerne barbere ved roten og ballene. Ser pent ut å er bedre med oralt. Lena
Gjest fisk Skrevet 28. oktober 2008 #23 Skrevet 28. oktober 2008 Dette spørsmålet har nok blitt tatt opp før, men skit au...... Hva er best. Bør både menn og kvinner være helt barberte nedentil, delvis, eller ikke i det hele tatt?? Kommer dette an på alder..Hva er din alder som svarer f.eks?? Best med jenter som ikke er barbert.
K.A. Skrevet 10. november 2008 #25 Skrevet 10. november 2008 Variasjon er best. Sier jeg meg enig i. Jeg kan ikke si jeg har noen klar favoritt når det gjelder frisyre, hverken der oppe eller der nede. Faktisk gjelder de samme reglene, spør du meg: det finnes mange fine frisyrer å velge mellom; det eneste som ikke er så fint er om det er fullstendig ustelt.
Gjest Gjest_Stian_* Skrevet 10. november 2008 #26 Skrevet 10. november 2008 Uten tvil er glattbarberte jenter finest. Til nød kan en smal, smal stripe gå an, men trekant blir for mye. Om ikke turn off, så ikke lekkert. Glatt og hårløs, slike jenter det vil gamle Norge ha :-)
Hestehov Skrevet 10. november 2008 #27 Skrevet 10. november 2008 For min del er det ikke særlig viktig om man er barbert eller ei, det synes jeg bør være opptil enhver person å bestemme hva man liker best for seg SELV. Jeg synes ikke man bør barbere seg fordi det er det som er "populært" om man ikke føler seg vel sånn. Jeg på min side liker å være glattbarbert, da er det enkelt og greit. Det kan godt hende det kommer an på alder, men heller at det kommer an på samfunnet rundt og hva man blir påvirket av. Jeg er til opplysning seksten.
Beibi Skrevet 11. november 2008 #28 Skrevet 11. november 2008 synes det er stas med litt variasjon jeg ,ikke noe fast rituale her!
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #29 Skrevet 11. november 2008 Jeg stusser, slik at jeg ikke får et buskas der nede. Men jeg føler meg mest sexy med litt hår, og heldigvis synes mannen min det samme. Jeg barberte en gang bare for å prøve og ingen av oss syntes det var så fint.
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #30 Skrevet 11. november 2008 Mann 32. foretrekker helt klart glattbarbert mus Selv så barberer jeg pungen og sidene og har en kledelig to-dagers over kukken.
Gummiloppa Skrevet 11. november 2008 #31 Skrevet 11. november 2008 (endret) Selv så barberer jeg pungen og sidene og har en kledelig to-dagers over kukken. Stubber med andre ord? Endret 11. november 2008 av Tillepike
msDelenn Skrevet 11. november 2008 #32 Skrevet 11. november 2008 (endret) Uten tvil er glattbarberte jenter finest. Til nød kan en smal, smal stripe gå an, men trekant blir for mye. Om ikke turn off, så ikke lekkert. Glatt og hårløs, slike jenter det vil gamle Norge ha :-) litt pedo? haha..bare tuller. Nei, barberer meg litt, men ikke alt, vil jo se ut som en kvinne også, ikke en skole pike. Mannen for meg må se naturlig ut. Menn som vokser og barberer seg på kroppen er for meg en veldig turn off (delUX) er over 30 år, og under 36. Endret 11. november 2008 av sashadelenn
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #33 Skrevet 11. november 2008 Stubber med andre ord? Neida, har mykt hår jeg
Trampe Skrevet 11. november 2008 #34 Skrevet 11. november 2008 Tråden er ryddet. Reglene Trampe -mod-
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #35 Skrevet 11. november 2008 Glatt og hårløs, slike jenter det vil gamle Norge ha :-) Lært deg ett nytt ordtak? Trur du her etter skal prate for deg selv.
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2008 #36 Skrevet 11. november 2008 Har noen prøvd permanent fjerning av hår på musa? Jeg er alltid glattbarbert og skulle ønske meg fri fra all jobben med hårfjerning Turid
Gjest hår Skrevet 16. november 2008 #37 Skrevet 16. november 2008 Best når det er naturlig med hår på musa.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2008 #38 Skrevet 16. november 2008 Best når det er naturlig med hår på musa. Signerer. Mann her.
pratejent Skrevet 16. november 2008 #39 Skrevet 16. november 2008 Personlig liker jeg best at begge er barbert. Det er fordi jeg synest det er finest, og det er mest praktisk under oralsex jeg er 19 år.
Hinata Skrevet 17. november 2008 #40 Skrevet 17. november 2008 (endret) Liker trimmet på begge.. For min egen del så liker jeg ikke å være "bar", føler meg så naken Så her går det i en trimmet trekant og glattbarbert der det trengs... På han så kan han godt være tilnærmet naturlig, litt trimming og fjerning av hår på baller dersom han vil ha noe action der Endret 17. november 2008 av Hinata
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå