Gjest Mei Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Dette spørsmålet har nok blitt tatt opp før, men skit au...... Hva er best. Bør både menn og kvinner være helt barberte nedentil, delvis, eller ikke i det hele tatt?? Kommer dette an på alder..Hva er din alder som svarer f.eks??
Rimmern Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg er godt over 30, og mann. Personlig foretrekker jeg et helt glattbarbert kvinnekjønn. Det er favoritten - men det er ingenting i veien med å være delvis barbert, eller evt. bare frisert. Jeg synes det variere fra kvinne til kvinne hva man kler best, avhengig av hva slags "type" kjønnshår man har. En tett, kraftig bush som enten vokser naturlig i en tydelig trekant, eller er frisert slik, er veldig vakkert. Mer spredt hårvekst er ikke fullt så stilig. Men det viktigste er jo å ha den "sveisen" der nede som man trives best med selv. Når det gjelder meg selv, så barberer jeg ballene og nedover, samt akkurat rundt roten av pikken. Jeg klipper også lengden innimellom.
Hinata Skrevet 12. oktober 2008 #3 Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Jente 21 her. Jeg liker frisert på en mann, det over pikken skal kun friseres, syns det ser latterlig ut når det er glatt der Under får han gjøre som han vil, tvinger jo ikke noen til å gjøre noe som helst, men pleier å si at tungeaktiviteten er motsatt proporsjonal med hårlengden, så for hans del så lønner det seg å ha det kort For min egen del så lar jeg en frisert trekant være igjen, resten forsvinner enten med høvel eller med epilator(så slipper man å stikke seg) Endret 12. oktober 2008 av Hinata
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 Dette spørsmålet har nok blitt tatt opp før, men skit au...... Hva er best. Bør både menn og kvinner være helt barberte nedentil, delvis, eller ikke i det hele tatt?? Kommer dette an på alder..Hva er din alder som svarer f.eks?? Delvis, dvs stusser lengden, og barberer utenfor trusekanten. Jeg trives veldig godt med det, og ikke minst min partner, da han syns helt glattbarbert er stygt.
Gjest Vulgær gjest Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Mann 23 her. Liker både glattbarbert og med litt hår . Det er fint på hver sin måte. Ei glattbarbert mus ser så rein, innbydende, sexy og litt uskyldig ut,samtidig så er den veldig god å slikke, og du føles veldig nært kjønnet. Dette går mye på humør for min del da. Ei som har vokst noen uker ser veldig sexy og vill ut, og er sexy på en annen måte enn glattbarbert. Liker når den har vokst vilt:). Så sier ja takk, begge deler:)
minemor Skrevet 12. oktober 2008 #6 Skrevet 12. oktober 2008 Han 31, jeg 36 - og uten tvil glatt... Av og til litt "frisyre", men best helt glatt:)
Einar Skrevet 13. oktober 2008 #7 Skrevet 13. oktober 2008 Best glatt på de "essensielle deler" som altså vil være kjønnsleppene. Litt "frisert" opp mot magen er helt ok og ganske sexy.. For min del liker jeg å være barbert på "sidene" av redskapen og på pungen. Har fått "beskjed" om at damene foretrekker det slik når de skal suge / slikke også. Valget er enkelt. :-)
aline Skrevet 13. oktober 2008 #8 Skrevet 13. oktober 2008 I utgangspunktet er det vel ikke noe standard på hva kvinner og menn "bør" gjøre eller ikke gjøre, det er smak og behag, og masse hva man liker selv. Selv foretrekker jeg frisert trekant og glatt under hele, dette uansett om jeg er i forhold eller ikke, rett og slett fordi JEG liker meg best slik. På menn setter jeg god pris på at han fjerner håret på selve staken om han har noe, og gjerne ballene, og stusser resten. Vil gjerne kunne suge helt ned uten å lugge ham på noe tidspunkt. Synes også det er mye enklere å bare stikke en hånd ned i buksa hans og kose litt, dersom det ikke er langhåret der nede. Men det er overhode ikke noe krav, eller noe jeg synes de "bør", setter bare pris på det om det er sånn.
Einar Skrevet 13. oktober 2008 #10 Skrevet 13. oktober 2008 Men når dere først skal være barberte / friserte så hvorfor ikke barbere hverandre? Det er spennende og deilig det..
Gjest Alabama Skrevet 14. oktober 2008 #11 Skrevet 14. oktober 2008 Stusser trekanten, og fjerner alt nedenfor. Liker hårete menn!
Stefan Skrevet 14. oktober 2008 #12 Skrevet 14. oktober 2008 For min del er det akkurat det samme om kvinnen er glatt eller har en liten trekant, men altfor mye hår blir litt slitsomt når man skal la tunga ta for seg...
Gjest eddie Skrevet 14. oktober 2008 #13 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg er 31 år og liker damer som ikke er barberte. Kan godt trimme litt på lengden og på sidene men liker helst full trekant. Noen andre som tør å innrømme at de liker dette?
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 14. oktober 2008 #14 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg er 31 år og liker damer som ikke er barberte. Kan godt trimme litt på lengden og på sidene men liker helst full trekant. Noen andre som tør å innrømme at de liker dette? Ja, jeg.
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #15 Skrevet 15. oktober 2008 Ja, jeg. Har ingen problemer med det,jeg fikk dama til å la håret gro,nå begynner det å bli rett lengde på håret. Jeg syns det er dritsexy
Gjest Gjest_gunda_* Skrevet 15. oktober 2008 #16 Skrevet 15. oktober 2008 Har ingen problemer med det,jeg fikk dama til å la håret gro,nå begynner det å bli rett lengde på håret. Jeg syns det er dritsexy Enig. Selv har jeg forsøkt å ta bort alt, men trives ikke med det. Jeg ser ut som en ribba kalkun der nede, og det ser ikke pent ut. Dessuten er det et slit å komme til med høvelen over alt. Nei, her i gården beholdes mesteparten, jeg barberer kun det ytterst i bikinikanten, og det trives jeg med.
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #17 Skrevet 15. oktober 2008 Enig. Selv har jeg forsøkt å ta bort alt, men trives ikke med det. Jeg ser ut som en ribba kalkun der nede, og det ser ikke pent ut. Dessuten er det et slit å komme til med høvelen over alt. Nei, her i gården beholdes mesteparten, jeg barberer kun det ytterst i bikinikanten, og det trives jeg med. Meg over. Vil ikke at det skal vokse villt,blir det uflid,langt og ufrisert vil jeg nok be henne å trimme det,eller jeg kan trimme det. Her i gården,om jeg får bestemme da,da blir det aldri glattbarbert.
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #18 Skrevet 15. oktober 2008 Hm, min mann liker best glattbarbert. Men det er da en heldagsjobb å holde det ved like. Etter å ha lest svarene over har jeg bestemt meg for å la det få bli en liten trekant igjen. Da er det raskere å ta bort det på kantene, og jeg føler meg ikke som en kaktus, når jeg ikke har hatt tid eller ork til å barbere meg.
Gjest Gjest_Nemi_* Skrevet 20. oktober 2008 #19 Skrevet 20. oktober 2008 Hm, min mann liker best glattbarbert. Men det er da en heldagsjobb å holde det ved like.Eh... Regner med at dette bare er en uttrykksmåte for beskrive at du egentlig synes det er pes å vedlikeholde. 2 minutt med høvelen i dusjen annenhver dag er da ikke heldagsjobb.
Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #20 Skrevet 20. oktober 2008 Eh... Regner med at dette bare er en uttrykksmåte for beskrive at du egentlig synes det er pes å vedlikeholde. 2 minutt med høvelen i dusjen annenhver dag er da ikke heldagsjobb. Spørs hvor kraftig hårvekst man har
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå