14062003 Skrevet 10. juni 2003 #1 Skrevet 10. juni 2003 Jaja, skoene fra Bridalshoes lar vente på seg. I morgen ettermiddag må jeg ut å kjøpe meg sko om de ikke kommer! Hvor er det lurest av meg å dra? Jeg er ferdig på jobb kl 13 og vil da ha hele Oslo + et stort område tilgjengelig med bilen. Jeg vil ha noe slikt: http://www.bridalshoes.com/hayley.htm , men tar egentlig til takke med hva som helst. De må være kritthvite, da kjolen er det. Jeg er 38/39 i skostørrelser. Bred foran, smal bak. Har vanvittig lett for å få gnagsår. 89,5 timer igjen
Gjest Nikki ikke innlogget Skrevet 10. juni 2003 #2 Skrevet 10. juni 2003 Prøv på skotøimagasinet på Lille grensen ved stortorvet. Jeg kjøpte mine der og de hadde godt utvalg.... Er heller ikke blodpriser...
14062003 Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2003 SKORINGEN!! Jeg har vært innom ørti skobutikker (alle jeg har sett det siste halve året), uten å finne noen sko som er kritthvite og typ brudesko. De skal være stoff og ikke slitt skinn. Jeg kjøpte jo faktisk ett par, men de var ikke kritthvite og manglet noe bak på hælen, så med strømper gikk jeg fra skoene ... Skobutikker har et forferdelig dårlig utvalg i brudesko.
14062003 Skrevet 11. juni 2003 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2003 Brudebutikk? Er jeg helt sinnsyk nå? Nei, men hvem har størst utvalg? Jeg har hørt mye om Christianes her og dersom de har stort utvalg kjører jeg mer enn gjerne til Lillestrøm i stedet for å gå til (norgest mest sannsynlig dyreste butikk) Brudekjolen midt i Oslo sentrum. Ikke rekker jeg innom alle siden jeg er ferdig på jobb først litt over kl 13 (i Nydalen).
Kaktus Skrevet 11. juni 2003 #7 Skrevet 11. juni 2003 Jeg kjøpte skoene mine hos Unik på Egertorget. De kostet 1000 kroner - så ja, de var dyre, men de var utrolig gode og gå i - jeg var verken øm eller hoven i bena når jeg tok dem av meg etter en lang dag og masse dansing. Skal få dem farget nå så jeg kan bruke dem som pensko, fordi de er de beste skoene jeg noen gang har hatt. Bra service også!
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2003 #8 Skrevet 11. juni 2003 Brudesalongen Aina K på Sagene hadde noen sko som ligner dine i fjor, men jeg tror ikke de var kritthvite. Mener å huske at hun sa hun ikke tok inn kritthvite sko fordi det ikke er pent. Vil bare legge til at skoene ikke synes veldig, for jeg regner med at du har lang kjole!?! PS. Christiane ligger ved Konserthuset i Oslo. Det er Kristin's brudesalong som ligger på Lillestrøm. Førstnevnte hadde mye lekre skinnsko i fjor. Hilsen Lille meg
Gjest Helenius Skrevet 11. juni 2003 #9 Skrevet 11. juni 2003 Jeg har kjøpt både kjole og sko hos Christiane, og har fått veldig god service. Jeg anbefaler deg å dra dit. Dessuten så jeg mye sko hos Unik. OG som noen sier, Grændsens skotøimagasin har mye brudesko - faktisk! Jeg var der med forloveren min for å finne sko til henne. Mye større utvalg i alskens sko enn en hvilken som helst annen skobutikk, vil jeg tro. Hos Grændsen kan du også deponere på skoene - i tilfelle du SKULLE få de andre før uka er omme. Jeg ville ikke tatt meg bryet med å gå på Brudekjolen - jeg har fått ufattelig slett service når jeg har vært der. Tar lang tid før du får hjelp - og det er ikke det du trenger akkurat nå! LYKKE TIL! Det årner seg.
Loolaa Skrevet 11. juni 2003 #10 Skrevet 11. juni 2003 Jeg har også kjøpt hos Christiane, ved Rådhuset. God service, og mange fine sko. Se her! http://shop.christiane.no/ loolaa
Gjest Princess Skrevet 11. juni 2003 #11 Skrevet 11. juni 2003 Jeg kjøpte skoene mine hos Unik på Egertorget. De kostet 1000 kroner - så ja' date=' de var dyre, men de var utrolig gode og gå i - jeg var verken øm eller hoven i bena når jeg tok dem av meg etter en lang dag og masse dansing. Skal få dem farget nå så jeg kan bruke dem som pensko, fordi de er de beste skoene jeg noen gang har hatt. Bra service også![/quote'] Hvilke sko var det du kjøpte, Kaktus?
14062003 Skrevet 11. juni 2003 Forfatter #12 Skrevet 11. juni 2003 Takk for alle tilbakemeldinger! På vei fra jobben i dag parkerte vi i Ibsen parkeringshus. Først sto Grensen skotøimagasin, så Christiane og til slutt de andre som ble foreslått. Vi kom imidlertid ikke lenger enn til Grensen... De ser omtrent slik ut: http://shop.christiane.no/html/ProductBig....iddlegroup=05.1 De er myke og gode å gå og danse med, selv om det er noe høyere hel enn det jeg tenkte meg. 1000kr betalte jeg og det er akseptabelt. Skoene fra www.bridalshoes.com går i retur når jeg henter dem. Regner faktisk med at jeg ikke henter dem, da jeg må betale toll, som jeg ikke får tilbake, ved henting. Mest sannsynlig er vi ikke hjemme når de kommer heller.
Kaktus Skrevet 12. juni 2003 #13 Skrevet 12. juni 2003 Det var disse jeg hadde! Og du kommer ikke til å angre på valget ditt! Skoene er utrolig gode, og ikke gikk jeg de inn før bryllupet heller. Gratulerer med et godt valg, skoene du har bestilt kan du trygt sende tilbake! Godt å ha en bekymring mindre tenker jeg!!
Gjest Helenius Skrevet 12. juni 2003 #14 Skrevet 12. juni 2003 Så bra at du fant sko du var fornøyd med! Og så så greit å finne dem med en gang... Lykke til på lørdag!
14062003 Skrevet 12. juni 2003 Forfatter #15 Skrevet 12. juni 2003 I dag kom hentelappen. Sto noe om at jeg måtte betale toll selv og greier på pakka. Jeg tok den imidlertid ikke "helt" i mot på posten og fyren der sa bare "drit i det, vi lar den ligge her i 3 uker, så går den i retur" :D
Pusekatt Skrevet 13. juni 2003 #16 Skrevet 13. juni 2003 Det er ikke toll på sko! Bare 24% moms av hele beløpet, ink frakt. Har du funnet andre sko?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå