Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på hvor mye dere bruker i mnd på mat o.l (innkludert tannkrem, shapoo, tolettpapir osv...) ?

Vi er kun to, men bruker ca 6000, er dette veldig mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er også 2 og bruker 6000,-.... syns det er mye men så sparer vi ikke på noe og har ofte gjester på middag i helgene :jepp:

Skrevet

Heia.det gjør vi også, å det er jo mye, men bruke ikke huet i det hele tatt ;-))

Skrevet

Vi er to voksne og en toåring og bruker ca 6000. Noen måneder en del mindre hvis jeg har vært flink og funnet gode tilbud og lager mye mat og fryser ned, andre måneder så går alle 6000 kronene med.

Gjest Raptuza
Skrevet

Vi er to vaksne, ein tiåring og ein stor hund. Brukar 5000 i mnd på daglegvarer/mat.

Skrevet

To voksne, to tenåringer... Vi bruker i snitt 6270 kroner i mnd på mat og husholdning og hygiene.

Gjest Roxie Hart
Skrevet

Vi er to voksne. Bruker i gjennomsnitt 4000 per måned.

Gjest Pupsilure
Skrevet

Vi er to voksne og bruker ca 3000-4000 :)

Skrevet

Jeg bor alene, bruker 1500 kr i måneden. Men da unner jeg meg ikke biff og slikt, og har ikke så mye besøk.

Skrevet
Lurer bare på hvor mye dere bruker i mnd på mat o.l (innkludert tannkrem, shapoo, tolettpapir osv...) ?

Vi er kun to, men bruker ca 6000, er dette veldig mye?

Vi er 5 og bruker 8-9000, så jeg syns dere bruker mye.

Skrevet

Vi er 2 og bruker mellom 4000 og 5000 i mnd, kunne nok vært flinkere til å spare egentlig

Skrevet

Vi er to og bruker mellom 2-4000 kr mnd.

Da unner vi oss noe godt og mangler i grunn ingenting! Prøver å kjøpe når det er tilbud, og sparer mye på det! :)

Skrevet

Det har da vært ganske mange tråder om dette allerede ;)

Vi bruker selv rundt 3000, 700 i uken + en harrytur til sverige omtrent hver 3-4 måned. Det er da alt som kommer fra dagligvarebutikkene.

Så ja, jeg synes 6000 er mye. Viser bare at de fleste har mulighet for å stramme inn en god del, det skulle komme litt vanskeligere tider framover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...