Lilywhite Skrevet 12. oktober 2008 #2 Skrevet 12. oktober 2008 Hvis du tenker på noe som har noe med å gjøre at han skal bli pappa kan du jo kjøpe en T-skjorte med "Verdens beste pappa" eller annen tekst på... husker ikke hvor jeg har sett sånne, men vet det selges på diverse nettsider. Ellers finnes det jo egne bøker om det å bli far. Du kan jo også kjøpe billetter til konsert/revy/teater eller noe sånt, det blir jo siste sjanse på en stund for dere å gå ut sammen i ro og fred.
Mamma1 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2008 Ja, det er jammen sant. Kanskje jeg skal spandere på oss en langhelg i Oslo med konsert. Men kanskje det blir litt dyrt..
Lilywhite Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Ja, det er jammen sant. Kanskje jeg skal spandere på oss en langhelg i Oslo med konsert. Men kanskje det blir litt dyrt.. Tenkte ikke på at dere kanskje bor et stykke fra en stor by hvor det skjer endel. Vet ikke hvor langt det er for dere å dra til Oslo, men trenger jo ikke nødvendigvis være noe så voldsomt som en langhelg. Hvis det er for langt å kjøre hjem igjen på kvelden kan dere vel ta en eller kanskje to overnattinger? Håper du finner ut av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå