Mille26 Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Har truffet en mann regelmessig i omtrent 10 måneder nå. Med regelmessig mener jeg ca 2 ganger pr uke pluss/minus. Vi har hatt samtaler om forholdet, han har sagt ifra at han dater og treffer andre. Dette tok jeg veldig tungt, men jeg har likevel valgt å fortsette å treffe ham. Er blitt veldig glad i ham og jeg er håpløst forelsket i ham. Må kanskje si at vi har et seksuelt forhold også. Føler jeg mer og mer mister min selvrespekt. Hater meg selv for at jeg aksepterer dette, føler meg utnyttet og brukt. Han har introdusert meg for foreldrene, men det var veldig uhøytydelig. Han har en datter også, som jeg også har truffet en del ganger siden jeg ofte overnatter hos ham. Er fullt klar over min egen svakhet her og alle rundt meg oppfordrer meg bare til å kutte ham ut. Vet vel innerst inne at det er det jeg bør gjøre, men jeg klarer det ikke. Tenker på dette så og si natt og dag, det tar på. Kommer nok til å ta en prat med ham, problemet er at det har jeg gjort en gang tidligere, men så begynte vi å treffes som før igjen. Derfor er nå redd for at jeg faller tilbake for gamle synder igjen når jeg nå tar en prat med ham igjen. Han har full kontroll på meg og det vet han.Føler han prøver å provosere meg, han forteller meg hvem han dater, at de har kost mye,etc. Jeg har aldri i livet vært borti en slik fyr! Virker som om han ønsker å få meg sjalu. Og det gjør han. Har snakket med en av hans tidligere dater og hun kunne fortelle meg akkurat det samme. Han var åpen om andre jenter med henne også. Kun jeg selv som kan stoppe dette ved å sette grenser, men jeg er ikke klar for det enda, savnet etter ham kommer så sterkt etter noen dager uten ham. Er det andre som har lignende erfaringer å dele angående dette temaet?
Possibly Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg kan ikke gi deg noe annet råd enn å slutte å treffe ham, men det rådet har du fått mange ganger allerede fra andre. Han er i det minste ærlig, det skal han ha. Er han usedvanlig god i senga? Har han mye penger? Veldig sjarmerende? Eller er det noe annet som gjør at flere kvinner finner seg i å bli behandlet sånn av ham? Det er vanskelig for meg å forstå.
Gjest misa Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Forelskelse gjør blind, er det ikke det man sier? Synes det høres ut som en trist situasjon, og jeg håper du kommer deg raskt ut av den. Jo raskere det skjer, jo bedre er det. Selvfølelsen din kommer bare til å bli dårligere jo lenger du lar deg selv gå gjennom dette. Se deg selv i speilet og spør om det er verdt det! Kan ellers ikke si så mye på han, for han er jo tross alt ærlig om det. På den andre siden så kan det hende han nyter å såre de jentene han holder på med, og da er han et kryp. Prøv å komme deg ut av det, for det høres ikke ut som at dette er noe bra. Lykke til! -misa
Gjest goldlion Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Ønsker han å gjøre deg sjalu må det være en grunn til det. Kanskje trenger han mye bekreftelse, og føler ikke at én person kan gi nok? Hvordan reagerer han om du sier du vurdere å date andre? Eller rett og slett sier at du gjør det. Kanskje du ikke burde vise ham at han har all makt og at du ligger langflat...da ser han ingen grunn til å slutte å være slik. Lykke til!
Kakee Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 Ser du egentlig noen fremtid med en sånn mann? Fortjener han deg? Som du sier så vet du jo hva du bør gjøre.
Lissi Skrevet 11. oktober 2008 #6 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg var "sammen" med en slik mann og det eneste han var interessert i var en ting. Han hadde også flere, og jeg hadde vel mer problemer med dette enn goder. Så godt er ikke sex at man ønsker å ha det vondt resten av tiden. Jeg kuttet han. Etter at han fikk seg samboer som han kjøpte hus med. Han ville likevel treffe meg. Jeg sa nei. Den dag i dag holder han nok på. Litt her og litt der, og en uviten samboer. Jeg blir bare kvalm, og da jeg kuttet han ut, fant jeg den store kjærligheten, en som bare ville ha meg:)
Mille26 Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. oktober 2008 Det er vel ingen fremtid med en slik mann nei, han vil jo tydeligvis ikke ha meg. Han har selv sagt at vi står begge fritt til å møte andre, men det fungerer ikke for meg i dette tilfellet. Kan nok ikke være venn med ham heller, iallefall ikke nå,kanskje senere. Han er venn med alle sine "ekser" sier han, men forstår ikke hvordan disse kvinnene klarer det. For hver gang vi møtes blir jeg fjernere og fjernere, klarer ikke være meg selv lenger når vi er sammen. og etter å ha vært hos ham føler jeg meg som en idiot som gjør dette. Han er ikke så forbaska god! (heller ikke i senga ) Han sitter åpenlyst og snakker med disse jentene på msn når jeg er til stede, sier at han må ta en telefon o.l. Men han er heller ikke redd for å kysse meg ute og vi holder ofte hender. Er han ikke redd for at noen skal se oss??? Han bryr seg vel ikke. Er sint på ham, men kanskje mest på meg selv som har sunket så lavt.
-LilleFix- Skrevet 12. oktober 2008 #8 Skrevet 12. oktober 2008 I og med at han har vært ærlig og sagt ifra at han også treffer andre, så har han jo hverken utnyttet eller brukt deg, han er ganske enkelt ikke interessert i noe forpliktende, og om måten han oppfører seg på sårer deg, så viser det bare at du legger for mye i dette. Du er jo også selv klar over at han ikke vil det samme som deg, så da må du for din egen del og for å ikke bli såret, kutte. At det ikke er enkelt er det aldri når man er forelsket, men til syvende og sist må du gjøre det som er rett for deg, og det er ikke å fortsette å treffe han. Det blir du bare såret av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå