Fabia Skrevet 13. april 2002 #1 Skrevet 13. april 2002 Åh, nå er jeg bare SÅ FORBANNA!!! Har flydd byen rundt etter bladet Wedding Flowers, trodde det skulle bli en grei sak å få kjøpt det på Narvesen, men den gang ei... Det er så mange her inne som har fortalt at de har fått mange gode tips og ideer i akkurat det bladet, så jeg hadde gledet meg til å kikke i det. Skal møte floristen som skal lage buketten og borddekorasjonene neste uke. Det hadde derfor vært greit å ha noen ønsker å komme med, har jo for så vidt det likevel, men jeg er så nysgjerrig på det bladet siden jeg har hørt så mye om det. Har vært på mange av de store Narvesen i Oslo sentrum, på et sted hevdet de at de hadde fått inn mange eks., men at de nå hadde returnert dem. Hvordan er det mulig å ha en så idiotisk praksis når det gjelder et blad som ikke akkuret kommer ut hver mnd.??? Er klar over at jeg kan virke litt panisk akkurat nå, men jeg blir så oppgitt over at de ikke kan vente med å returnere til de har fått inn det nye eksemplaret. Derfor; er det noen som kan huske å ha sett Wedding Flowers til salgs nå i det siste? Supertakknemlig for svar!!! Hilsen "litt på tuppa"-Fabia som gifter seg om 4 uker
Gjest KristinK Skrevet 13. april 2002 #2 Skrevet 13. april 2002 Jeg er en av de som har skrytt uhemmet av dette bladet, og det er jo kjempesynd at de ikke har det lenger da. Synes forøvrig det hørtes litt merkelig ut... Nå vet jeg ikke om noe sted i Oslo de har det, men jeg så det iallfall i Drammen for ikke så lenge siden. Kanskje det hjelper deg noe eller jeg kan prøve å skaffe det til deg? Forøvrig synes jeg Narvesen burde være såpass servicevennlige at de bestiller bladet til deg om du ønsker det!12
CEL. Skrevet 13. april 2002 #3 Skrevet 13. april 2002 Har du vært på narvesen på nationaltheateret? Vet at de har masse blader der. Har ikke vært å sett etter det bladet, så det er bare et tips.12
julibrud Skrevet 13. april 2002 #4 Skrevet 13. april 2002 Jeg bladde gjennom et nummer av Wedding Flowers (aner ikke hvilket) på Narvesen på Steen og Strøm nå på torsdag. Regner med at de har det fremdeles. Må si jeg ikke ble helt overimponert,men... Lykke til! Hilsen Julibrud som blir lykkelig gift 13. juli 2002
Gjest KristinK Skrevet 13. april 2002 #5 Skrevet 13. april 2002 Tror det kun har kommet ut ett nummer av dette bladet. Har akkurat blatt igjennom mitt nummer, og det er en to-tre buketter jeg har skikkelig lyst på der gitt! 12
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2002 #6 Skrevet 14. april 2002 De hadde det på Narvesen ved Byporten i går ettermiddag. Det var litt gjemt bak andre bryllupsblader. -M-
Augustbrud02 Skrevet 12. september 2002 #7 Skrevet 12. september 2002 De har fortsatt en del nummer av dette bladet i kiosken i ankomsthallen på Gardermoen... Bare en liten opplysning til de som er i nærheten og fortsatt er på jakt etter bladet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå