Gå til innhold

Kjenner jeg han overhodet?

Anbefalte innlegg

Gjest lettlurt
Skrevet

Har i kveld oppdaget at min mann gjennom 13 år og far til mine 2 barn har opprettet en profil på såkalt møteplass/ kontaktannonser. Det er ikke det verste, men han søker MENN!!!!!!!!!!!!!!!

Herregud, jeg er helt kvalm, jeg.

Måten jeg fant det ut på er fordi han ikke hadde lukket mailen sin i dag (han er på fest), den lå helt oppe, og øverst lå en ny mail fra denne møteplassen med en mail fra en annen mann. Jeg har ikke lest den, men fant ut brukernavnet til mannen min og gikk inn på denne nettsiden og søkte han opp. Der står det hva han søker; menn for uforpliktende moro, at han er bi- interessert etc. og søker stor penis. Fy faen, jeg har mest lyst til å kjøpe en diger dildo og stappe den oppi rævva hans!!!!!!!!!

Ok, alle mennesker har fantasier, og om min mann har fantasier om andre menn så kan ikke jeg gjøre noe med det. Men, han har gått til det skrittet og opprettet en profil, en slags annonse. Hva om han velger og møte noen da, for sex??

Viser det seg at jeg slett ikke kjenner han? Veit han har likt tanken på en finger oppi 'der', men han har aldri mast om det eller noe....

Er det noen med erfaringer her?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Nora_*
Skrevet

o_O

Åh, shit. Jeg beklager, vanligvis har jeg noe mer givende å komme med men i dette tilfellet... To barn og mye delt liv og planer, og så dette. Snakk med ham asap. Personlig hadde jeg slept ham hjem fra fest etter håret og pekt på profilen hans på nettet. Test deg for seksuelt overførbare sykdommer (absolutt alle som oppdager at partneren har lagt seg ut på slike sider bør gjøre det, uansett om partner sier det ikke har vært sex "enda"). Ikke fall for fristelsen å ta alt han sier for god fisk, sjekk opp i det du kan sjekke.

:klemmer:

Gjest Betty89
Skrevet

Hmm.... merkelig situasjon!

Han har nokk ikke vært homo/bi seksuell hele livet. Kanskje han bare har en fase der menn har blitt spennende? Tror neppe han vil møte andre, tror du? Det er nokk bare av ren nyskjerrighet.

Men du bør absolutt ta en prat med han. Fortelle at du vet det osv... Men vær varsom, dette er et absolutt sårt tema.

P.S nå ble jeg nervøs, for typen min tenner også på en fing oppi *** :sukk:

Skrevet
Hmm.... merkelig situasjon!

Han har nokk ikke vært homo/bi seksuell hele livet. Kanskje han bare har en fase der menn har blitt spennende? Tror neppe han vil møte andre, tror du? Det er nokk bare av ren nyskjerrighet.

Men du bør absolutt ta en prat med han. Fortelle at du vet det osv... Men vær varsom, dette er et absolutt sårt tema.

Så om jeg hadde likt en finger bak, hadde jeg vært lesbisk da? :ler:

Skrevet

Jeg skjønner godt at du er vanvittig frustrert, såret og forbannet nå. Dette må være en forferdelig oppdagelse for deg. Jeg har ikke noen erfaringer å dele (heldigvis for meg), ville bare si at jeg håper at du finner ut at dette er en dårlig spøk eller noe.

Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort i ditt tilfelle, men jeg hadde nok blitt dypt såret. Hvis han er på fest (og har drukket) ville jeg nok ventet til morgendagen før jeg tok det opp.

-misa

Gjest Betty89
Skrevet (endret)

En fing kan minnes om en kuk lille venn! Å kuk er bare noe gutter har!

Gi TS noen tips heller, og slutt å kritiser!

Endret av Nigo-san
Skrevet
Har i kveld oppdaget at min mann gjennom 13 år og far til mine 2 barn har opprettet en profil på såkalt møteplass/ kontaktannonser. Det er ikke det verste, men han søker MENN!!!!!!!!!!!!!!!

Herregud, jeg er helt kvalm, jeg.

Måten jeg fant det ut på er fordi han ikke hadde lukket mailen sin i dag (han er på fest), den lå helt oppe, og øverst lå en ny mail fra denne møteplassen med en mail fra en annen mann. Jeg har ikke lest den, men fant ut brukernavnet til mannen min og gikk inn på denne nettsiden og søkte han opp. Der står det hva han søker; menn for uforpliktende moro, at han er bi- interessert etc. og søker stor penis. Fy faen, jeg har mest lyst til å kjøpe en diger dildo og stappe den oppi rævva hans!!!!!!!!!

Ok, alle mennesker har fantasier, og om min mann har fantasier om andre menn så kan ikke jeg gjøre noe med det. Men, han har gått til det skrittet og opprettet en profil, en slags annonse. Hva om han velger og møte noen da, for sex??

Viser det seg at jeg slett ikke kjenner han? Veit han har likt tanken på en finger oppi 'der', men han har aldri mast om det eller noe....

Er det noen med erfaringer her?

Sikkert bare bi-fantasier.

Men for alle del; gi ham inn for å ta kontakt med andre bak ryggen din, det er ikke greit uansett.

Skrevet

Snakk med ham!

Dette er visst "vanlig" i USA etter en rapport jeg leste om det for en god stund siden.

Utrolig mange menn som lever i vanlige forhold, men som har et veldig behov for mannlig kontakt ved siden av.

Dette betyr ikke at han er mindre glad i deg. Om han er homofil t.ex. så er dette vanlig for de som ikke tør å stå frem om sin legning, og vil gjerne opptre så normalt som overhode mulig i hverdagen. Er dette tillfellet, så må han jo forstå at det er greit å være homofil. Og det er vel strengt tatt bedre for ham og for deg, om han lever sitt homofile liv og du lever ditt liv

Er han biseksuell, så er nok det like ille for ham, men da er han jo sikkert glad i deg som sin kone, men ønsker mannlig selskap på si.

Dette kan vel også sidestilles med problematikken rundt det å føle at man kanskje er homofil, man er jo tross alt oppdratt til å leve i et heterofilt ekteskap, få barn, bil og hus. For menn så tror jeg ikke det er så lett å slippe ting løs og være den man egentlig er.

Jeg er ikke bare på hans side, men råder deg uansett til å konfrontere ham og skulle det komme frem at han t.ex. er homofil, så støtt ham.

Du har lov til å være forbanna, såret og alt det der, selvfølgelig! Men jeg tror dere begge vil få det mye om dere støtter hverandre i en slik situasjon, ikke minst så vil barna få det bedre også.

Skrevet (endret)
En fing kan minnes om en kuk lille venn! Å kuk er bare noe gutter har!

Gi TS noen tips heller, og slutt å kritiser!

Det er ganske tydelig at du ikke har lest noe fagstoff om seksualitet/identitet ellers hadde du ikke skrevet at han "sikkert ikke hadde vært bi/homofil hele livet" men at det nok(k) er en "fase". Hvor tar du dette fra? Legning er da ikke noe som endrer seg i løpet av livet, eller holder du på å bytte legning fra en tid til en annen?

Menn(ikke alle, akkurat som ikke alle kvinner tenner på stimulering av brystvortene) liker en finger opp i rompa på grunn av anatomiske forutsetninger, uavhengig av legning.

Bare vær redd for kjæresten din du, men ikke plag andre i krisesituasjoner med tåpelig og fullstendig ubegrunnet fjas, og ikke vær nedlatende "lille venn" ovenfor de som stiller legitime spørsmål til fjaset ditt.

Herre... :nei:

Endret av Nigo-san
Skrevet

Ja, det tyder jo på homofili :fnise:

En finger minner om en finger, og det er noe både menn og kvinner har :ler:

Gjest Betty89
Skrevet (endret)

Harregud! Det var jo en kødd for faen; At jeg liksom var redd typen min skulle være homofil.

Du kan faktisk skifte legning fra Hetro til Bi. Det kan være at han har merket tiltrekkning til menn de siste årene.

Og uansett om jeg prøver å gi denne damen noen råd osv, trenger du vel ikke skjelle meg ut pga alt jeg sa ikke var 100% rett ?

Dere overreagerer!! MAKAN!

Jeg er ikke dum, vet jo at ikke alle er homofil selv om de tenner på fingen i rumpa.

Jeg prøver å gi et bra svar til TS, og dere skjeller meg ut... Det er feil , bla bla bla... jeg er ikke lege heller!

Endret av Betty89
Skrevet

Jeg reagerer ikke så mye på at han har en fantasi, men at han har lagt planer om utroskap for å leve ut fantasien sin (kontaktannonser)... DET er etter min mening det verste med dette.

Skrevet

Jeg har også hørt om folk som har byttet fil som voksen. Om de alltid har vært filen de byttet til og bare fortrengt den eller om de virkelig har byttet fil vet jeg ikke. Samboeren til Anne Holt byttet fil som godt voksen etter å ha hatt mann og fått barn.

Skrevet

Huff,... Jeg hadde nok lurt på hva slags "fest" han var på...

Hvis man søker andre, så synes jeg man skal si fra til sin nåværende at hun ikke lengre er bra nok for han.

Har du snakket med han?

Skrevet

Tråden er ryddet.

- Nigo (mod)

Skrevet

:jepp:

Jeg reagerer ikke så mye på at han har en fantasi, men at han har lagt planer om utroskap for å leve ut fantasien sin (kontaktannonser)... DET er etter min mening det verste med dette.

Ja, det er det jeg ikke liker med dette heller...

Håper det går bra med deg TS :klemmer:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Snakk med ham!

Dette er visst "vanlig" i USA etter en rapport jeg leste om det for en god stund siden.

Utrolig mange menn som lever i vanlige forhold, men som har et veldig behov for mannlig kontakt ved siden av.

Dette betyr ikke at han er mindre glad i deg. Om han er homofil t.ex. så er dette vanlig for de som ikke tør å stå frem om sin legning, og vil gjerne opptre så normalt som overhode mulig i hverdagen. Er dette tillfellet, så må han jo forstå at det er greit å være homofil. Og det er vel strengt tatt bedre for ham og for deg, om han lever sitt homofile liv og du lever ditt liv

Er han biseksuell, så er nok det like ille for ham, men da er han jo sikkert glad i deg som sin kone, men ønsker mannlig selskap på si.

Dette kan vel også sidestilles med problematikken rundt det å føle at man kanskje er homofil, man er jo tross alt oppdratt til å leve i et heterofilt ekteskap, få barn, bil og hus. For menn så tror jeg ikke det er så lett å slippe ting løs og være den man egentlig er.

Jeg er ikke bare på hans side, men råder deg uansett til å konfrontere ham og skulle det komme frem at han t.ex. er homofil, så støtt ham.

Du har lov til å være forbanna, såret og alt det der, selvfølgelig! Men jeg tror dere begge vil få det mye om dere støtter hverandre i en slik situasjon, ikke minst så vil barna få det bedre også.

Snakker du om "the down low"?

Det gjelder vel først og fremst svarte afro-amerinkanske menn. Det er vel større tabu å være homofil eller bifil blant dem enn det er blant hvite (i USA)?

"Vanlig" er det uansett ikke, selv om det selvsagt skjer. De fleste menn som gjør dette er vel uansett først og fremst bifile eller bi -nysgjerrige, IKKE homofile. Menn KAN være bifile OG fremdeles foretrekke kvinner. Det handler om å være ærlig med partneren sin.

Skrevet

Høres forferdelig ut, men det eneste dere kan gjøre er å snakke ut. Dette handler ikke bare om legning eller nysgjerrighet, men også om å ha respekt for sin partner. Han er sikkert bare nysgjerrig, men han burde ha fortalt deg dette. Men kanskje han nettopp tenner på at dette er en hemmelighet? Det at DU ikke vet. Mange menn (men også kvinner) blir litt "gale" (finner ikke et bedre uttrykk sorry) når de havner i midtlivskrisa. Etter å ha vært i et monogamt forhold i så mange år, så føler de for å utforske sine lyster. Selv synes jeg det blir patetisk og umodent. I en ideel verden burde eksperimentering gjøres før man blir samboer eller gifter seg, men livet er ikke alltid perfekt. Den mannlige seksualiteten er ofte langt mer sårbar enn den kvinnelige. Det har i alle fall jeg inntrykk av. Undersøkelser har vist at det er LANGT vanskeligere for menn å undetrykke sin legning enn det er for kvinner. Langt flere lesbiske eller bifile kvinner kan undertrykke sin legning og leve lenge (dog ulykkelig) i et heterofilt forhold , enn det bifile/homofile menn klarer. Sånn er det.

Uansett så tror jeg heller at han er bifil eller bi-nysgjerrig enn homofil. Likevel -SNAKK med ham! Han har tross alt to barn. Lykke til.

Gjest Gjest_Jens_*
Skrevet

Dette er nok mer vanlig enn mange skulle tro. Jeg kjenner homofile menn som ofte forteller om gifte karer som oppsøker dem for å få seg en uforpliktende hyrdestund. At han har opprettet en profil tyder nok på at det er mer enn bare fantasier, men det er jo ikke sikkert han har realisert planene ennå.

Faktisk tror jeg (helt ærlig) at du er nærmere en løsning på problemet i det du skriver enn du tror. Gjør det hele om til et småperverst rollespill. - Kjør en dildo opp i baken på han! Han vil nok like det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...