*M* Skrevet 10. juni 2003 #1 Skrevet 10. juni 2003 Nå har jeg gått å vært hodestupsforelsket i nesten et halvt år og idag forteller han meg at han skal flytte for å gå på skole. Jeg er så utrolig deppa fordi jeg kommer til å savne han noe helt sinnsykt og vet at vi ikke kommer til å ha samme kontakten som før. Men hva er det de sier, ingen gutt er verdt å gråte for??
Silfen Skrevet 10. juni 2003 #2 Skrevet 10. juni 2003 Too bad. Men, kommer han tilbake da? En gang? Alltid håp, vet du.
*M* Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2003 Han sier det nok blir 2 år, kanskje mer viss han trives..
*M* Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #5 Skrevet 10. juni 2003 Jeg har skoleplass og bosted her, jeg ville heller ikke flyttet fra alle vennene mine for å følge etter en person som jeg ikke VET jeg om jeg har en fremtid med. Det ville vært å ofret for mye!
Silfen Skrevet 10. juni 2003 #6 Skrevet 10. juni 2003 Det er jo opp til deg å avgjøre. Innimellom lønner det seg å følge drømmene. Virkeligheten kommer man alltids tilbake til.
Gjest Dolphina Skrevet 10. juni 2003 #7 Skrevet 10. juni 2003 Du har rett, ingen gutt er verdt å gråte over! Lev livet mens han er borte som om du ikke har møtt han, kanskje blir det dere når han kommer hjem? Gå hvertfall ikke å vent på han!
*M* Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #8 Skrevet 10. juni 2003 Jeg tror bare jeg trenger en dag å komme over sjokket på. Dette kom så vanvittig brått på, siden han ikke trodde han skulle få skoleplassen.
Champagne Skrevet 11. juni 2003 #9 Skrevet 11. juni 2003 Been there, done that! Ex'n dro på skole i USA. Funka bra i 1,5 år, så plutselig døde alt fra min side. Avstandsforhold kan funke, men da må man jobbe for det!! Lykke til i allfall!!
Kaktus Skrevet 12. juni 2003 #10 Skrevet 12. juni 2003 Jeg og min kjære hadde avstandsforhold i ca. 6 år pga. studier og jobb før vi flyttet sammen. Og nå er vi gift! Avstandsforhold kan fungere helt fint hvis man er villig til å jobbe for det - og det er jo ikke tvil om at det er ekstra stas når en da endelig kan være sammen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå