Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg gått å vært hodestupsforelsket i nesten et halvt år og idag forteller han meg at han skal flytte for å gå på skole. Jeg er så utrolig deppa fordi jeg kommer til å savne han noe helt sinnsykt og vet at vi ikke kommer til å ha samme kontakten som før.

:roll:

Men hva er det de sier, ingen gutt er verdt å gråte for??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Too bad.

Men, kommer han tilbake da? En gang?

Alltid håp, vet du.

Skrevet

Han sier det nok blir 2 år, kanskje mer viss han trives..

Skrevet

Du får bli med på lasset. ;)

Skrevet

Jeg har skoleplass og bosted her, jeg ville heller ikke flyttet fra alle vennene mine for å følge etter en person som jeg ikke VET jeg om jeg har en fremtid med. Det ville vært å ofret for mye!

Skrevet

Det er jo opp til deg å avgjøre. Innimellom lønner det seg å følge drømmene. Virkeligheten kommer man alltids tilbake til.

Gjest Dolphina
Skrevet

Du har rett, ingen gutt er verdt å gråte over!

Lev livet mens han er borte som om du ikke har møtt han, kanskje blir det dere når han kommer hjem? :hjerte:

Gå hvertfall ikke å vent på han!

Skrevet

Jeg tror bare jeg trenger en dag å komme over sjokket på. Dette kom så vanvittig brått på, siden han ikke trodde han skulle få skoleplassen.

Skrevet

Been there, done that! Ex'n dro på skole i USA. Funka bra i 1,5 år, så plutselig døde alt fra min side. Avstandsforhold kan funke, men da må man jobbe for det!!

Lykke til i allfall!!

Skrevet

Jeg og min kjære hadde avstandsforhold i ca. 6 år pga. studier og jobb før vi flyttet sammen. Og nå er vi gift! Avstandsforhold kan fungere helt fint hvis man er villig til å jobbe for det - og det er jo ikke tvil om at det er ekstra stas når en da endelig kan være sammen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...