Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe til jul til henne. Vanligvis har jeg egentlig ikke noen problemer med å finne gaver til folk, men hun her er vanskelig.

Jeg hadde egentlig en tanke, men pga den butikken har 8 butikker rundt forbi i Norge, hvor nærmeste er 2 timer borte så lar det seg ikke gjøre så lett..(Jeg kan ikke bare dra 2 timer osv..)

Så, hun er som sagt 21 år.

Veldig guttete i klesstilen. Skulle tro hun hadde misforstått :fnise: (men jeg får ikke lov til å kjøpe klær, fordi jeg kjøper bare jentete klær :sjenert: ).

Problemet mitt er at hun interesserer seg ikke for noe spesielt egentlig... Det går i jobb, å ta lappen, venner, meg. Hun svømmer litt, liker å gå ut på byen. Elsker å se film.

Hun liker ikke å lese pga lese og skrivevansker. Så bøker er også utelukket.

Vi har helt forskjellig musikksmak, så jeg kan absolutt ingenting av den typen musikk hun liker, som er techno, trance o.l

Jeg har liksom lyst at det skal være noe spesielt, men jeg aner jo ikke hva.

Vi har ikke vært sammen så lenge, så dette er første julen vi er sammen :gjeiper: Max.sum på gaven er 1000 kr pga alle andre skal også ha gaver i år :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan kjøpe en ipod av noe slag på apple.no.

da kan du nemmelig skrive en liten ting bakpå, å gjøre den personlig :) Kjempe lurt spør du meg!

ellers kan du jo kjøpe en "startpakke" til bil + noe mer. (terninger, cdmappe o.l.)

kjede/øredobb o.l. slår alltid ann.

fant egentlig ikke på så masse ifarten, men skal skrive inn mer om det er noe smart jeg kommer på ;)

Skrevet
du kan kjøpe en ipod av noe slag på apple.no.

da kan du nemmelig skrive en liten ting bakpå, å gjøre den personlig :) Kjempe lurt spør du meg!

ellers kan du jo kjøpe en "startpakke" til bil + noe mer. (terninger, cdmappe o.l.)

kjede/øredobb o.l. slår alltid ann.

fant egentlig ikke på så masse ifarten, men skal skrive inn mer om det er noe smart jeg kommer på ;)

Takk for forslag! Skal titte på apple.no ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...