Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Jeg er student med ikke altfor god råd.

Men julegaver må kjøpes inn/lages uansett :)

Jeg har en lillebror på 6år (går i førsteklasse), og lurer veldig på hva jeg skal kjøpe til han i julegave.

Har leker mye med forskjellige figurer fra tv serier osv (aner ikke navnet på alt!)

Også pokemon kort og figurer osv :)

Men jeg har liksom lyst til og gi noe annet enn pokemon eller andre figurer i julegave.

Har snakket litt med mamma, men hun vet ikke helt hun heller.

Han liker og spille tv spill også, men det er jo svindyrt!

Er det noen som har noe forslag ?

Har også andre familie medlemmer og kjøpe til. Samt kjæreste :)

Man han har jeg lyst og lage et fotoalbum til.. Tar gjerne imot forslag !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, skal vi se...

Kanskje du kunne gitt han en morsom/spennende bok som han kan oeve seg paa aa lese i? I den alderen er det jo viktig aa gjoere lesing til noe som er artig saann at han laerer det skikkelig. Hvis han liker tv-serier med Spiderman og annet som er litt action, saa kan du se om du finner actionboeker for han aldersgruppe (evt fra 7 aar) som er lettleste. Jeg har gjort det med en av mine nevoer, men han er litt eldre enn din lillebror, saa har ikke noen boeker aa anbefale (kan hende han er litt liten enda).

Har han PC tilgjengelig? Da kan du se etter artige PC-spill som er paa tilbud som passer hans alder (siden han er 6 regner jeg med 7 aar gaar greit, i alle fall spill uten knyttneve/vold).

Skrevet
Hmm, skal vi se...

Kanskje du kunne gitt han en morsom/spennende bok som han kan oeve seg paa aa lese i? I den alderen er det jo viktig aa gjoere lesing til noe som er artig saann at han laerer det skikkelig. Hvis han liker tv-serier med Spiderman og annet som er litt action, saa kan du se om du finner actionboeker for han aldersgruppe (evt fra 7 aar) som er lettleste. Jeg har gjort det med en av mine nevoer, men han er litt eldre enn din lillebror, saa har ikke noen boeker aa anbefale (kan hende han er litt liten enda).

Har han PC tilgjengelig? Da kan du se etter artige PC-spill som er paa tilbud som passer hans alder (siden han er 6 regner jeg med 7 aar gaar greit, i alle fall spill uten knyttneve/vold).

Han blir 7år i januar, så det går nokk greit !

Ja, han har pc tilgjengelig .. Så et pc spill kunne jo vært noe :)

Det er jo mange pc spill som er egent for de som skal lære seg og lese også vil jeg tro, så det kunne jo vært gøy!

Tusen takk for svar!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...