@lfa Skrevet 10. juni 2003 #1 Skrevet 10. juni 2003 Sambo har lovet ut at han skal lage middag og at jeg skal få bestemme hva han skal lage. Så siden han sier det på den måten, tenkte jeg at jeg skulle gi ham en liten utfordring. Problemet er bare at jeg ikke aner hva jeg vil ha... Noen som vil hjelpe litt?
Gjest Máire Skrevet 10. juni 2003 #3 Skrevet 10. juni 2003 Eller marinert kyllingbryst med slottspoteter og sitrussaud *sulten nååååååååå*
@lfa Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #4 Skrevet 10. juni 2003 Nam nam. Men jeg tror han trenger oppskrift hvis han skal kokkelere alene...
Gjest Máire Skrevet 10. juni 2003 #5 Skrevet 10. juni 2003 OISANN! Mente seff sitrussaus, ikke saud... hihi Her er i allefall oppskrift på Quiche Men du hadde den kanskje fra før ? Egentlig svært vanlig standard mat, men jeg synes den er kjempegod og jeg blir aldri lei. Mye bedre enn "poteter og kjøttkaker"-middager http://www.matoppskrift.no/sider/link.asp?ID=12544 Når det gjelder kyllingbryst, så er det egentlig bare å kjøpe slike på butikken,- tror de har det fra Prior. Evt. sjekke i ferskdisken ? Sitrussaus vet jeg ikke hvordan lages, men jeg tror det finnes oppskrifter på nettet,- evt. så går det an å marinere dem i en bolle med saften av appelsin og sitron / lime / grapefrukt over natten. Dette funker også bra med hel kylling / kalkun som skal stekes Slottspotetene kan vel enten kjøpes frosne, eller selvfølgelig bare skjæres til rå og stekes med godt salt krydder Håper din kjære serverer deg noe godt da : - )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå