LadyInRed Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 (endret) 1) jeg skal bestille to ulike produkter fra en selger på ebay. Det gis rabatt i frakten når disse produktene bestilles sammen. På siden står følgende: "To be eligible for combined shipping rates, products must be paid for together. Do not pay for one item at a time. If you need the items combined please write to me for an invoice to be sent" Jeg er relativt ny i ebay-verden, og lurer på hvordan jeg her skal gjøre det. Jeg forstår det slik at jeg først skal bestille varene (til buy it now-pris), og så be om faktura. Kommer da denne faktura rett inn i Paypal? 2) så et generelt spørsmål: sist jeg bestilte synes jeg å huske at jeg bare bestilte varen. deretter logget jeg meg inn på paypal, der lå ordren min med beløpet jeg skulle betale. Husker jeg riktig? Eller er det slik at jeg kommer rett inn i paypal når jeg trykker på "buy it now"? Endret 11. oktober 2008 av LadyInRed
Mischa Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Logg deg inn på paypal og og trykk på knappen som heter "request total from seller". Da vil selgeren få beskjed om at du ønsker en sum inkl. eventuelle rabatter og du får en ny invoice hvor rabattene er kommet med!
LadyInRed Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. oktober 2008 Logg deg inn på paypal og og trykk på knappen som heter "request total from seller". Da vil selgeren få beskjed om at du ønsker en sum inkl. eventuelle rabatter og du får en ny invoice hvor rabattene er kommet med! Takk for hjelpa! Da har jeg bestilt og bedt om faktura med fraktrabatten. Jeg fant dog ikke den nevnte knappen i paypal, men når jeg trykket "pay" inne på ebay. Tror jeg lett kan bli hekta på ebay, sinnsykt mye billigere kosmetikk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå