Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #1 Skrevet 11. oktober 2008 Hvis man vil oppleve litt av det vakre Norge, hva anbefaler dere da? Jeg har tittet på: * Hurtigruten * Kristiansand + dyreparken * Tysfjord + hvalsafari Hva annet kan være verdt å få med seg?
Muffinsdilla Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Atlanterhavsveien! Bergen, trollstigen og sognefjorden!
Pingting Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har reist med Hurtigruten (hele strekningen), og det var noe av det mest fantastiske jeg har opplevd! Dyrt, men verdt det. Fine skip, sanfastiske opplevelser (de arrangerer også endel utflukter ved mange stopp) og fantastisk mat. - Geiranger - Lofoten - Svalbard - Telemarkskanalen - Dovre - Sørlandet generelt ...det er jo så mye! Hele Norge! (nesten...)
pollya Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Lofoten (naturen, strendene....) Finnmark (fantastiske farger..) Lærdal, nydelig plase med fantastike gammel del av sentrum Skjærgården på Sørlandet (båtferie der du kan komme til små holmer med strender der du er helt alene..) Bergen - Norges fineste by Trondheim - også fin Helgelandskysten, spesielt øya Vega
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå