Gå til innhold

Otto Jespersen gir Nordlendingene inn (video)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha,ha,ha jeg ler meg i hjææææl :laugh::hoho:

Tror ikke Jespersen skal ha noe stand up show i Finnmark, Troms eller Nordland de første xxxxx årene :laugh:

Men hvorfor la du ikke denne snutten inn på tråden som handler om "morsomme snutter" ?

Skrevet

Jeg klarte ikke å like den talen heller jeg... jeg har store problemer med den "drite-ut" humoren hans.

Skrevet
Jeg klarte ikke å like den talen heller jeg... jeg har store problemer med den "drite-ut" humoren hans.

Men det er bedre å drite ut mange enn en person!

Denne talen var jo bare morsom.Husk at det er satire!

Skrevet

Ja, jeg vet, men jeg klarer ikke å le av ham uansett når han gjør de talene sine.

Skrevet
Ja, jeg vet, men jeg klarer ikke å le av ham uansett når han gjør de talene sine.

Nei, helt enig. Jeg skjønner at det er satire og jeg synes ikke synd på noen (hverken nordlendinger eller andre han henger ut). Men jeg ler aldri av det! Smiler ikke, eller føler ikke "humor" inni meg når jeg hører på ham. Og da er det liksom ingen vits. For min del da.

Skrevet
Tror ikke Jespersen skal ha noe stand up show i Finnmark, Troms eller Nordland de første xxxxx årene :laugh:

Joa, så lenge han ikke disser samene og muslimene går det meste bra. :gjeiper:

Skrevet

Er det virkelig ikke mulig for norges befolkning å fatte at det ikke er nordlendinger som bor i Tromsø?? Latterlig å lage en tale dedikert til nordlendinger og OL, når det er tromsværingene det gjelder?

Mener han hele nord-norge så går det ikke an å bruke uttrykket nordlendinger..

Det hadde vært noe annet om det var snakk å om å arrangere OL i Bodø, da kunne han snakket om nordlendinger..

Er det mulig..

Skrevet
Er det virkelig ikke mulig for norges befolkning å fatte at det ikke er nordlendinger som bor i Tromsø?? Latterlig å lage en tale dedikert til nordlendinger og OL, når det er tromsværingene det gjelder?

Tromsøværinger er like tullete som nordlendinger og finnmarkinger. Som Otto sier, det går i inneavl, russerhorer og sprit.

Skrevet (endret)

Mener han hele nord-norge så går det ikke an å bruke uttrykket nordlendinger..

Det hadde vært noe annet om det var snakk å om å arrangere OL i Bodø, da kunne han snakket om nordlendinger..

Er det mulig..

Vi vet det, men vi gidder ikke dele opp i nordlendinger, tromsværinger og finnmarkinger. Vi forenkler det hele ved å kalle dem nordlendinger fordi de bor nord i landet.

Det blir vår motsats til søringer.

Endret av mysan
Skrevet
Tromsøværinger er like tullete som nordlendinger og finnmarkinger. Som Otto sier, det går i inneavl, russerhorer og sprit.

Otto har rett :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...