Gå til innhold

Hjelp med stilling

Fremhevede innlegg

Gjest mislykte nissen
Skrevet

Jeg bare lurte på hvilken stilling vi som har litt lite "manndom" altså vis om har liten penis, jeg snakker om fra 14-16 cm lang penis.

Forklar gjerne, eller gi en ekstern link. :yvonne:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

beklager men med en så liten en nytter det ikke uansett stilling. så du må bare bruke det du har.

Skrevet

De fleste stillinger burde vel fungere?

Er det ikke bare å prøve seg fram?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg synes at denne fungerer stort: Kvinnen ligger på ryggen med beina rundt halsen (evt lener de på skuldrene hans) og han støter inn i vanlig misjonær. Mannen kommer veldig dypt inn i denne stillingen... Men regner med at den kansje er prøvd?

Skrevet
Jeg synes at denne fungerer stort: Kvinnen ligger på ryggen med beina rundt halsen (evt lener de på skuldrene hans) og han støter inn i vanlig misjonær. Mannen kommer veldig dypt inn i denne stillingen... Men regner med at den kansje er prøvd?

Signerer denne, eventuelt pute under hennes rumpe...

Skrevet
Jeg bare lurte på hvilken stilling vi som har litt lite "manndom" altså vis om har liten penis, jeg snakker om fra 14-16 cm lang penis.

En penis på denne str. kan være riktig så nam nam den og. :)

Jeg trenger ingen spesielle stillinger for å ha det godt selv om typen min går innunder denne kategorien.

Gjest mislykte nissen
Skrevet

Jeg trodde dette var en normal størrelser på gutter som er 16 år?

Skrevet
Jeg trodde dette var en normal størrelser på gutter som er 16 år?

Det er normal størrelse for voksne menn, siden gjennomsnittet ligger på 13-15 cm. Så alle vanlige stilling burde funke for deg.

Skrevet

Det der er da en helt normal stoerrelse? Den er hverken liten eller stor, og dermed boer de fleste stillinger funke helt fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...