Gyda Skrevet 10. juni 2003 #1 Skrevet 10. juni 2003 Kjøpte gul ketchup i dag Den var jo fæl - smakte ikke som vanlig ketchup i det hele tatt jo... Kommer ikke til å kjøpe det igjen - aldri! Den har havna i søppelbøtta allerede. Har tatt vare på koden på korken til "tomatspillet" da. Skal vi dele koder til "tomatspillet"? Er slik "juks" tillatt?
Gjest care Skrevet 10. juni 2003 #2 Skrevet 10. juni 2003 Har tatt vare på koden på korken til "tomatspillet" da. Skal vi dele koder til "tomatspillet"? Er slik "juks" tillatt? Hvis du går inn på tråden om tomatspillet i snikk snakk tråden, vil du finne flere koder. Vi har juksa litt...hysjj
Silfen Skrevet 10. juni 2003 #3 Skrevet 10. juni 2003 Det er urettferdig at det ikke er lov med flere enn 5 koder hvertfall! Dessuten: de to siste nr pr kode er ofte de som er ulike. Jeg trikset og mikset med den ene koden jeg hadde og vips; 5 ulike koder.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 10. juni 2003 #4 Skrevet 10. juni 2003 Ketchup- ditt navn er Heinz, dermed basta! Minnie
Gjest Hilde K S Skrevet 10. juni 2003 #5 Skrevet 10. juni 2003 De små ketchupekspertene i familien har talt ; " ÆÆÆÆSJ ! " Den gule ketchupen er neppe kommet for å bli.
Gyda Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #6 Skrevet 10. juni 2003 Skal gå og se på de andre tomat-trådene og finne noen koder der ja... Er nok en smule umoralsk 8)
Gyda Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #7 Skrevet 10. juni 2003 Se så - nå har jeg vært og juksa til meg et par-tre kilo Synd at man bare kan bruke kode fem ganger. Dersom noen mangler kode, så er min kode L650892K
Barbie Skrevet 10. juni 2003 #8 Skrevet 10. juni 2003 Jeg kjøpte også den gule ketchupen,men den smakte IKKE godt. I tillegg til at det var "feil farge",var den også altfor søt... Ga den til tante-ungene mine,de synes det var spennende med gul ketchup.
Leo Skrevet 10. juni 2003 #9 Skrevet 10. juni 2003 Ketchup- ditt navn er Heinz' date=' dermed basta![/quote'] NEMLIG!!! Den gule var/er grusom!!! Fader'n hadde kjøpt den før helgen og jeg prøvde den på en grillpølse jeg endte med å kaste!
Gjest Starya Skrevet 10. juni 2003 #10 Skrevet 10. juni 2003 Jeg klarer bare èn ketchup, og det er Idun ketchup -og den skal være RØD. Kjøpte Heinz en gang, var innom en sjappe som ikke hadde Idun. Brukte av den til vi fikk kjøpt Idun, deretter ble den stående bakerst i kjøleskapet til det ble legitimt å kaste den...
@lfa Skrevet 10. juni 2003 #11 Skrevet 10. juni 2003 Ketchup- ditt navn er Heinz, dermed basta! Som jeg skulle sagt det selv. Synes ikke Idun sin ketchup er noe god. Den gule har jeg ikke smakt, men den er vel neppe noe bedre. :-?
Gjest Lea Skrevet 10. juni 2003 #12 Skrevet 10. juni 2003 Hos oss går det nok mest i Idun, ettersom sambo liker den best og det stort sett er han som spiser ketchup. Selv liker jeg best Iduns Chiliketchup. Hein synes jeg smaker bedre enn den vanlige til Idun, Og ketchupen skal være rød.. derfor gidder jeg ikke å smake på den gule en gang.
MarianneE Skrevet 11. juni 2003 #13 Skrevet 11. juni 2003 Ketchup- ditt navn er Heinz, dermed basta! Minnie Kjempe morsomt skrevet! Kremt....synes ikke den gule ketchupen var så ille jeg, da......
starie Skrevet 11. juni 2003 #14 Skrevet 11. juni 2003 Det smakte ikke akkurat ketchup nei, men det hadde jeg ikke forventet heller. Jeg liker også best rød Idun..
Gjest Change Skrevet 11. juni 2003 #15 Skrevet 11. juni 2003 Gul ketchup??? :o Høres helt forferdelig ut!!! HMMM, er den laget av gule tomater??? Da er den kanskje ikke så ille?? At noen kan få seg til å spise noe annet enn Heinz er for meg uforståelig! Jeg har forøvrig fått dilla på Heinz barbecue sauce,har brukt den på pølser også,nam nam.
Redhead Skrevet 11. juni 2003 #16 Skrevet 11. juni 2003 Etter å ha lest hva ekspertpanelet her uttaler tror jeg at jeg står over gul ketchup! Frister ikke.
Kreps Skrevet 11. juni 2003 #17 Skrevet 11. juni 2003 Det finnes bare en ketchup, nemlig Idun. Jeg kjøpte den gule for en stund siden , og synes ikke den var så værst, bare jeg lot være og se på fargen da
*nora* Skrevet 11. juni 2003 #18 Skrevet 11. juni 2003 Jeg har ikke prøvd den gule ketchupen, og kan ikke si den frister heller! Ellers så sverger jeg til Idun RØD ketchup, men skulle ønske jeg syntes Heinz sin var best... Er visst nok uten tilsetningstoffer, helt naturlig!
Daisy Skrevet 12. juni 2003 #19 Skrevet 12. juni 2003 Etter at Bjellands ketchup på glassflaske gikk over i historien, har det ikke eksistert ordentlig ketchup. Ingen over - ingen ved siden :cry: . Utsagnet kommer fra en ekspert - jeg har vært kethupoman siden jeg var liten........ Ellers er vi i vår familie storforbrukere av ketchup (1 flaske i uka.....fem personer.....huff...... :oops: ), og ender stadig opp med Idun rød ketchup(i mangel av ovennevnte Bjellands). Har prøvd det meste ellers, og hver til sitt bruk går det meste greit. Men gul ketchup blir feil - ikke pga smaken som ikke var så ille - men FARGEN!! Så jo helt dumt ut med gul ketchup både på pølsa og spaghettien. Den forsvant i en gryterett....... Har forresten lest at det også finnes en BLÅ ketchup, noen som har testet den???
aline Skrevet 12. juni 2003 #20 Skrevet 12. juni 2003 Ketchup- ditt navn er Heinz, dermed basta! Minnie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå