Gjest Gjest_Solfrid_* Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Hei! Er det noen som vet om det finnes nettbutikker der man kan bestille det man trenger til bryllup? da tenker jeg på alt ifra pynt til kokker? Jeg har slik en hektisk hverdag med krevende jobb, gubbe og barn! så da tenkte jeg at jeg kunne bestille de tjenestene som jeg da har bruk for på internett - SK
Spatula Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Hei! Er det noen som vet om det finnes nettbutikker der man kan bestille det man trenger til bryllup? da tenker jeg på alt ifra pynt til kokker? Jeg har slik en hektisk hverdag med krevende jobb, gubbe og barn! så da tenkte jeg at jeg kunne bestille de tjenestene som jeg da har bruk for på internett - SK bryllupsside de har samlet masse lenker om bryllup, som også har nettbutikker
Lille Rosa Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Hei! Er det noen som vet om det finnes nettbutikker der man kan bestille det man trenger til bryllup? da tenker jeg på alt ifra pynt til kokker? Jeg har slik en hektisk hverdag med krevende jobb, gubbe og barn! så da tenkte jeg at jeg kunne bestille de tjenestene som jeg da har bruk for på internett - SK Hva med å evt ha en bryllupsplanlegger? Da får du jo en som ordner med de ønskene du måtte ha . Endret 11. oktober 2008 av Lille Rosa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå