Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er temmelig høygravid, og trenger mye hjelp, pleie, omsorg og omtanke for tiden. Selvsagt synes jeg at det bare skulle mangle at mannen min yter dette, da vi jo er to om greia. Men uansett kunne jeg tenke meg å gjøre noe for å vise at jeg setter pris på ham i denne tida, eller at jeg overrasker ham med noe hyggelig etterpå. Vet at jeg får en nyfødtgave fra ham for vel utført dåd. Det hadde vært så hyggelig å kunne gjøre noe for ham også, men har ikke klart å tenke ut noe. Om noen har en god ide, tar jeg gjerne imot!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei tjukka :klemmer: Bare det å se hva kvinnen går gjennom i forbindelse med graviditet var gave nok for meg. Fødsel er ett bevis på at dere er det sterke kjønn. Den fantastiske følelsen av å overvære en fødsel og se barnet som klamrer seg hjelpeløst til en fantastisk mor som på tross av ett smertehelvete omfavner barnet som den gave det er. Dier det og trøster det. Du trenger ikke tenke på noe gave til han

men d e no mi mening :-) lykke til

Skrevet (endret)

Fortell ham hvor god han er :)

Endret av men
Gjest ...meg...
Skrevet

Jeg tenker at du kanskje kan lage noe til han, viss du er intr i slike ting. Da jeg hadde født, hadde jeg på forhånd laget en liten boddy (sydd altså!) med noe "pappa"-tekst på. Husker ikke helt hva det stod, men jeg tror det stor "jeg er glad i deg, pappa!" på den.

Det var jo koselig.

Eller så er det jo mulig at nå, rett før bebis kommer, at du lager til en god middag eller noe en kveld, og bare koser dere! Kjøp inn roser til han eller noe, også. Med et fint kort. Menn liker jo blomster de også! Hehe!

Lykke til da, og kose dere!

*klem*

Skrevet
Husker ikke helt hva det stod, men jeg tror det stor "jeg er glad i deg, pappa!" på den.

Hvordan vet dere det da?

Skrevet
Hvordan vet dere det da?

Hæ? :klø:

Skrevet
hei tjukka :klemmer: Bare det å se hva kvinnen går gjennom i forbindelse med graviditet var gave nok for meg. Fødsel er ett bevis på at dere er det sterke kjønn. Den fantastiske følelsen av å overvære en fødsel og se barnet som klamrer seg hjelpeløst til en fantastisk mor som på tross av ett smertehelvete omfavner barnet som den gave det er. Dier det og trøster det. Du trenger ikke tenke på noe gave til han

Tusen takk for det!

Ellers takk for innspill. Jeg skal nok vite å få sagt til ham at jeg setter pris på ham. Det med et godt måltid mat og roser er jo overkommelig.

Skrevet
Jeg tenker at du kanskje kan lage noe til han, viss du er intr i slike ting. Da jeg hadde født, hadde jeg på forhånd laget en liten boddy (sydd altså!) med noe "pappa"-tekst på. Husker ikke helt hva det stod, men jeg tror det stor "jeg er glad i deg, pappa!" på den.

Det var jo koselig.

Trenger sikkert ikke sy den selv heller. Kjøp en enkel, ensfarget body og en tekstiltusj eller to, skriv på ønsket tekst og fiksere fargen.

Skrevet

Å nå kom det en liten tåre her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...