djevelen Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Hei tenkte bare skrive litt her, sitter med hode fullt av tanker. vet ikek hva jeg skal gjøre og tenker bare negativt uansett hvordan jeg ser på det. Meg og min eks har bodd sammen en liten stund nå men vi bare krangler uansett hva som skjer. virker så og si som hu driter i meg og gjør akkurat hva hun føler for til enhver tid. jeg burde ha gått fra hu for lenge siden, men problemer er at jeg har gjort det slutt men så angrer jeg så enormt etterpå å vil ha hu tilbake. Å nå er det liksom bare å drite i , selv om jeg faktisk vet at je gikek har godt av å være med hu å jeg bare har det vondt , men jeg glemmer liksom de dårlige øyeblikka så ser jeg kun de positive å vi har jo hatt det kjempe bra når vi først har det bra. Hu sprer rykter til andre om at jeg slår hu banker hu og er helt gal, har jeg hørt fra flere, noe som er helt sykt, så nekter hu for det når jeg sier det til hu. Deretter var hu på fest og dopa seg helt ned (hu tar vanligvis ikke dop) men hadde ihvertfall fåt det i seg og våkna opp i parken i byen med buksa på knærne og husker ingenting, hun har også en unge så jeg har snakket med barnevernet for ungen sitt beste. men selv oppi alt det her vil jeg ha hu tilbake, hvorfor faen vil jeg det når jeg faktisk vet at hu ikke er bra for meg, hvordan skal jeg komme meg vekk, jeg klarer ikke... får enorma sammenbrudd hjemme å tenker kun svart, går ikke ut klarer ikek snakke med venner og lider veldig, alle sier bare kom deg ut slutt å ta kontakt med hu å gi faen, men det er faktisk ikke så jjævli lett når man er helt blind, jeg vet selvfølgelig i senere tilstand, når jeg faktisk har kommet over henne at jeg vil tenke hvor jævli dum jeg var, men jeg tenker helt syke tanker, har blitt enormt avhengig av hun når hun har vært rundt meg hele tiden vi har bodd sammen hu har slått til meg i ansiktet 6 ganger til sammen og kvalt meg så jeg har arr rundt halsen, men alikevel vil jeg ha hu, hva faen går det av meg? har flere selvmordstanker men vet ikke hvorfor, for jeg vet jo faktisk at hu ikke er verdt det pga måten hu har behandla meg. men jeg blir så sliten av alt som har skjedd at jeg tenker sånn, vet ikke helt hvorfor. sa dette bare rett ut fra levra håper ingen syns dette er teit... har hatt endel store sammenbrudd å tenkte bare skrive alt her sånn fort og galt. :/ Endret 10. oktober 2008 av djevelen
Lissi Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Du sier du er helt blind? Du er jo ikke det, da får du lese innlegget ditt om igjen! Du har et liv, er det dette du vil kaste det bort på? Resten av livet? Finn noen som ikke er voldelig så kan du se hvor fantastisk det er. Du bør for ditt eget beste flytte på hemmelig adresse, bytte nr og start et nytt liv! Dette er bare destruktivt. Hun har gitt deg selvmordstanker og enda sitter du å drømmer om et forhold mellom dere? Våkn opp!!
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Du sier du er helt blind? Du er jo ikke det, da får du lese innlegget ditt om igjen! Du har et liv, er det dette du vil kaste det bort på? Resten av livet? Finn noen som ikke er voldelig så kan du se hvor fantastisk det er. Du bør for ditt eget beste flytte på hemmelig adresse, bytte nr og start et nytt liv! Dette er bare destruktivt. Hun har gitt deg selvmordstanker og enda sitter du å drømmer om et forhold mellom dere? Våkn opp!! Jeg vet det høres kanskje idiotisk ut, men er vel det som er, at jeg har problemer med å se hva som skjer, skjønner egentlig ikke at jeg orker men jeg vil alikevel, men... samma kan det være
Lissi Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Hvorfor vil du? Hvorfor kaller du deg jævelen da? Hva gir hun deg? Du bør skrive ned positive og negative ting og se hvem som vinner. Tror du ikke du kan finne lykken på nytt? Vil du ikke ha det bra?
djevelen Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2008 Hvorfor vil du? Hvorfor kaller du deg jævelen da? Hva gir hun deg? Du bør skrive ned positive og negative ting og se hvem som vinner. Tror du ikke du kan finne lykken på nytt? Vil du ikke ha det bra? Hu gir meg egentlig ikek så veldig mye men hu er veldig god å ha, veldig ok å snakke med om ting, ganske lik som meg med like synspunkt. Jo tror nok jeg kan det men er så vanskelig når jeg ser det akkurat nå
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. oktober 2008 #6 Skrevet 11. oktober 2008 Hu gir meg egentlig ikek så veldig mye men hu er veldig god å ha, veldig ok å snakke med om ting, ganske lik som meg med like synspunkt. Jo tror nok jeg kan det men er så vanskelig når jeg ser det akkurat nå Øy du, nå tar du å trekker pusten dypt inn og ut her, for det virker kjapt det her. Du ser på henne som en trygghet? Du vet at du må komme deg bort..eller vil komme deg bort. Gjør det! Du er i riktig spor
Gjest djevell Skrevet 11. oktober 2008 #7 Skrevet 11. oktober 2008 Øy du, nå tar du å trekker pusten dypt inn og ut her, for det virker kjapt det her. Du ser på henne som en trygghet?Du vet at du må komme deg bort..eller vil komme deg bort.Gjør det! Du er i riktig sporJa jeg har faktsik endel trygghet i hun. men får vel bare prøve så godt jeg kan. Tenker veldig på hvor mange dager som blir akkkurat som denne, tunge og tankefulle.
Jade Skrevet 11. oktober 2008 #8 Skrevet 11. oktober 2008 (endret) Hadde hun brydd seg om deg, så hadde hun ikke slått deg. Du ødelegger deg selv hvis du blir / går tilbake i dette forholdet. Du sliter jo allerede med selvmordstanker. Glem henne, og finn tilbake til deg selv igjen. Hvis du sliter veldig, kan kanskje en psykolog hjelpe deg med det hun har ødelagt i deg. Hvordan er det med ungen? Hvorfor ringte du barnevernet? Slår hun barnet også? Eller er det andre problemer? Har barnet en skikket far? Endret 11. oktober 2008 av Jade
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå