Gå til innhold

Dusjing på sats o.l

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, altså, dusjene er jo sånne som sitter fast i veggen, og det gir jo ikke akkurat muligheten til å spyle seg der nede. Hva gjør dere, tar dere med vaskeklut? *dum*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar med vaskeklut ja.

Man får jo vasket seg i underlivet uansett da, selv uten klut. Man må jo ikke spyle oppi der ;)

Skrevet
Tar med vaskeklut ja.

Man får jo vasket seg i underlivet uansett da, selv uten klut. Man må jo ikke spyle oppi der ;)

Ja, gjør man det, uten klut? Klarer ikke å se for meg at det blir rent da. Men klut skal jeg ta med!!

Skrevet

Et sted jeg bodde midlertidig, så var det kun slik dusj der som satt fast i veggen, og jeg hadde aldri problemer med å bli ren der nede, selv uten klut.

Bruk hånden ;)

Skrevet

Morsom problemstilling. Jeg har personlig aldri skjønt greia med klut. Synes det virker uhygienisk og ekkelt. Men hver sin smak. Bruk hånda ja.

Skrevet
Morsom problemstilling. Jeg har personlig aldri skjønt greia med klut. Synes det virker uhygienisk og ekkelt. Men hver sin smak. Bruk hånda ja.

En ren, ny klut fra skapet, rennende vann og såpe på - uhygienisk? Trokke det. En klut som brukes i dagesvis derimot...

Får meg ikke til å bruke henda foran masse folk. Yeah, sånn er det. Klut funka fint :)

Skrevet

Jeg trener ofte på Sats og har aldri sett noen ta med seg klut i dusjen. Bruker bare hånden, jeg (synes ikke det er ekkelt).

Skrevet
Jeg trener ofte på Sats og har aldri sett noen ta med seg klut i dusjen. Bruker bare hånden, jeg (synes ikke det er ekkelt).

Ok, jeg tenkte litt på det der jeg sto med den svære kluten, :fnise: om jeg ville brukt klut når det var mange damer tilstede. Var nemlig bare meg i dusjen i dag.

Skrevet

hvorfor er det værre å bare bruke hånda istedenfor en klut? foran andre kvinner?

jeg føler jeg blir ren selv uten klut, men pleier å spyle når jeg er hjemme ja.

Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg syns liksom jeg må vaske underlivet hvis jeg skal føle meg ren etter dusj, men det er ikke alltid så morsomt hvis det er sånn stor fellesdusj uten skillevegger. Man føler seg litt dum der man står og prøver å vaske underlivet litt diskret, for det går ikke helt an å vaske underlivet diskret. Men jeg gjør det da allikevel, litt sånn kjapt. Med hånda.

Heldigvis er det visst veldig vanlig å dra hjem å dusje der jeg trener oftest, så jeg er gjerne alene i dusjen, og da er det jo greit. Beinet litt opp mot veggen, så får man skylt seg skikkelig.

Skrevet

Bruk hånda med vann på, det er da ikke noe problem det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...