Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 hei.. tenkte jeg skulle lage cd til sambo med litt romatisk kurdisk musikk for og sjokke han litt men kjenner ikke til noen sanger/artister!! Hjelp! vil gjerne sjokke han litt på 3års dagen vår...
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #2 Skrevet 11. oktober 2008 Har du prøvd å google? Jeg tok et raskt søk, og fikk opp noe. Da får du hvertfall navnet på noen artister. Er kjæresten din kurder? Da har han kanskje noen venner du kan spørre? Tenkte kanskje jeg kunne hjelpe, men dette var neimen ikke lett. Kanskje fordi jeg bare er halvt kurder?
Bjørk Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Snakk med kurdisk foreninig (tror jeg det heter) i Oslo. jeg lette etter kurdisk musikk til en skole oppgave for noen år siden og de var virkelig behjelpelige:) Fikk faktisk låne mange cder av de.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #4 Skrevet 12. oktober 2008 takk for hjelpa.. nei det er ikke lett forstår bare litt av de de sier i sangene også og vil ikke gi bort en sang som ikke passer seg liksom... Får kansje droppe hele ideen:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå