Gå til innhold

Litt tidlig med julesnakk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det syns ihvertfall ikke jeg... :)

Det er jo bare 75 dager igjen til julaften, og bare 51 dager til 1. desember! Og det er jo ikke veldig lenge akkurat... :) Også er det jo så koselig å begynne julepraten nå... :nisse:

Skrevet

For noen er det sikkert det, mens andre synes det er helt ok og har funnet veien inn på juleforumet :)

Skrevet

Julemaset begynner alltid for tidlig

Gjest Raptuza
Skrevet

Eg er faktisk einig i at det er i tidlegaste laget andre veka i oktober....

Skrevet

Hvis man skal lage gaver selv, eller kjøpe gaver litt spredt utover flere måneder for ikke å blakke seg i desember, så må man begynne tidlig. :)

Skrevet

Absolutt ikke for tidlig etter min smak! Jeg har allerede spist julemarsipan, sett på en julefilm, shoppet julepynt, hørt på julesanger og lest i juleboka mi.

:tre:

Skrevet
Hvis man skal lage gaver selv, eller kjøpe gaver litt spredt utover flere måneder for ikke å blakke seg i desember, så må man begynne tidlig. :)

Det er grunnen til at jeg starter tidlig. Greit å bruke et par lønninger på gavene, i tillegg lager jeg julekalender til søs og samboer og da er det greit å begynne og kjøpe smågavene nå. Jeg broderer også litt hvert år; noen gaver og noen julekort og da er det på høy tid å begynne.

Men jeg holder meg unna julemat, julegodteri og julefilmer da, det tillater jeg meg ikke før slutten av november.

Skrevet

Jeg syns nok også at det er litt tidlig, jeg elsker jula. Men orker ikke å hause den opp i mange måneder. Det holder i massevis for meg at hele desember blir en skikkelig julemåned. Syns butikkene begynner alt for tidlig også.

Jeg kan godt planlegge julegaveinnkjøp noen måneder i forveien, men det har mest å gjøre med at jeg ikke bor i nærheten av ei handlegate akkurat og ting må planlegges ifbm. reiser.

Så pepperkakene får vente til desember ;)

Skrevet

Syns det er litt tidlig for "kosejuleprat" så de trådene hopper jeg over. Men genialt å begynne å planlegge gavene allerede nå, så det er ikke meg imot at juleforumet er oppe og går...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...