Daiquiry Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Finnes det en måte å kunne dele filer mellom en mac og en pc??? Skulle så gjerne hatt tilgang til en del filer på min samboers maskin....
Gjest Grafica Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Vel, en vanlig USB-minnebrikke? Ellers, om du har Leopard, kan du jo gå inn på hans maskin fra finder (om det er du som har mac'en, altså) og hente det du trenger. Også har du den gode, gamle brenne en CD/DVD med filene du trenger.
freezepop Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Går også ann å sette opp et nettverk mellom PC og mac, uten at jeg skal påberope meg å vite hvordan Spør evt. på mac1.no
Daiquiry Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 12. oktober 2008 Jeg får opp at jeg må skrive inn et passord, men hvilket passord er det? Er det hans eller mitt passord??
Daiquiry Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2008 Får det ikke til...har fjernet passordet på min maskin, og likevel får jeg ikke logget meg på fra hans maskin....jævla dritt!!!!!!!
Zzyzx Skrevet 12. oktober 2008 #6 Skrevet 12. oktober 2008 Er mappene/filene delt ut, da? Med riktige rettigheter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå