Gå til innhold

Oppbevaring av sko etc inne i klesskapet

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Klesskapet mitt (delen med hyller eksludert), er bare 57 cm bredt, og alle skohyller etc. jeg har sett på er bredere enn det. Akkurat nå henger klærne mine pent og pyntelig på hengere, men under dem er det fullstendig kaos.

Har sett på sånne skoposer til å henge på dører, med masse lommer, men de er jo ikke så tiltrekkende rent estetisk. Vil helst ha hyller, ikke for høye, der jeg kan plassere både sko jeg ikke bruker så ofte, ryggsekker etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_trådstarter_*

Skobokser er forresten ikke noe godt alternativ, med mindre de er serdeles stilige, for jeg har masse pene sko, de bør ikke gjemmes bort i bokser!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kremmerhuset hadde i sommer (jeg har ikke sett etter siden) skoesker i gjennomsiktig plast. Det kunne kanskje være en løsning? Evt har du hengehyller til sko av denne typen. Ikea har også skoesker som jeg synes er praktiske. Ellers burde denne passe (55 cm bredde).

(Uansett ser jeg for meg at de pene skoene vil komme bedre til sin rett i skoesker med "kikkehull" enn hulter til bulter nederst i skapet...? Du tar ihvertfall bedre vare på dem når de ligger beskyttet fra støv og potensielle riper etc fra annet som ligger der.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...