Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2002 #1 Del Skrevet 13. april 2002 Uff, jeg er visst på vei inn i overgangsalderen! Er blitt ganske tørr i skjeden, og det går dessverre utover lysta...selv om det egentlig ikk er noe i veien med den. Kan noen her anbefale meg en glidekrem? Hvordan bruker man det? Går det greit sammen med kondom? Lystige Lusa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. april 2002 #2 Del Skrevet 13. april 2002 Hei Jeg har ikke helt samme problem men jeg har en partner som liker å holde det gående i timesvis... det gjør jeg også men blir desverre veldig tørr etter en time to.... Jeg er kjempe våt når vi begynner men det hjelper ikke mye da. Det vi bruker som vi synes funker veldig greit er faktisk noe så enkelt som baby olje. Den er fin og mild og man blir fuktig nok... Jeg fikk et tips om at dersom en var flink å bruke noe glide middel eller olje så ville det hjelpe på å få fuktigheten tilbake. Vet ikke om det er hlet tilfelle men den funker uansett helt supert for oss... Hilsen meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2002 #3 Del Skrevet 14. april 2002 Hei, brukte også babyolje lenge, men fikk anbefalt å IKKE bruke det. kjøp en glidekrem enten på apoteket eller i en sexbutikk - evt på nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katta Skrevet 14. april 2002 #4 Del Skrevet 14. april 2002 En liten formaning her!!! Olje og kondomer går dårlig sammen. Hvis du skal bruke kondomer, må du bruke vannbasert glidekrem. Oljen løser opp kondomet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå