Gå til innhold

Noen som IKKE gleder seg til julen?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_lizzie_*
Skrevet

Jeg er veldig "julete", og vi har masse tradisjoner i forhold til julefeiringen.

Men iår blir det ikke hyggelig. Har mistet mitt eneste barn, så jeg har lite å se frem til. Ingen julefeiring iår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke løsningen er å biokotte julen. Den første julen etter å ha mistet noen er alltid tøff men bruk heller julen til å gjøre noe annerledes. Begynn å gå i kirken, dra på kirkegården og tenn lys. Ikke sitt hjemme og velt deg i selvmedlidenhet for det fører ingen steds hen.

Skrevet

Det er helt sikkert mange som ikke gleder seg til julen, og som, av forskjellige årsaker, skal feire en jul som er annerledes enn andre juler i år.

Jeg liker julen, og selv om årets jul blir annerledes enn andre juler jeg har feiret, så klarer jeg ikke å la være å glede meg til å ha fri, spise god mat og være sammen med familie og venner jeg bryr meg om.

Jeg håper du kan få gode juler igjen, ts, og jeg forstår at denne julen blir vanskelig for deg.

Skrevet

Jeg reiste til Spania med min familie et år en jul hjemme ville blitt for vanskelig..

:sukk: Sånn generelt syns jeg folk har LITT for vanskelig for å godta at julen ikke er årets høydepunkt for noen. Jeg har alltid hatt det ekstra vanskelig i julen, men håper at i år.. kanskje den blir litt annerledes.

TS: Ha den julen du syns er riktig å ha. Ikke tving deg inn i noe du ikke føler for.. Er mitt lille råd- Det du har opplevd er umulig å sette seg inn i.. Lykke til, og masse tanker til deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...