Lyra Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 I dag ble pus sterilisert, Henta henne halv tre, altså er det noen timer siden hun var i narkose. Men hun er fortsatt helt ute av det, klarer ikke stå på beina skikkelig, prøver hun å gå så går hun rett i bakken. Er dette normalt? Burde hun ikke være mer pigg igjen nå, hvertfall istand til å gå? Hun slår med halen, er tydelig at hun ikke syns det er noe moro hvertfall...
AnetteR Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Helt normalt. Sannsynligvis vil hun være ganske omtåka til langt ut på kvelden. Det hender også at de er omtåket dagen etterpå. La pusen sove ut på et varmt og lunt sted. Det er lett at de fryser når de fortsatt har narkose i kroppen. Det er veldig viktig at pus ikke får mat eller drikke før hun er på bena igjen, ellers kan de lett sette det fast i halsen.
Lyra Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2008 Åh, godt å høre. Godt og varmt ligger hun, hu ligger bare stille når hu ligger på fanget mitt nemlig. Er vel som hos barna, er noe vondt er det tryggest hos mamma Så jeg må pent bli sittende til hu våkner igjen...
Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Mine ble kastrert på dagen 11-12 tiden, og de var ikke klare før 8 tiden på kvelden. Da hadde de ligget nogenlunde varmt hele tiden, men de lå ikke stille lenge om gangen.
AnetteR Skrevet 11. oktober 2008 #5 Skrevet 11. oktober 2008 Åh, godt å høre. Godt og varmt ligger hun, hu ligger bare stille når hu ligger på fanget mitt nemlig. Er vel som hos barna, er noe vondt er det tryggest hos mamma Så jeg må pent bli sittende til hu våkner igjen... Håper alt går bra i dag! Hørtes kjent ut dette her ja.. Jeg har vært gjennom dette med to hunkatter. Begge har prøvd å komme seg rundt i huset, til tross for at de knapt klarer å bevege seg. Til slutt har jeg bare lagt dem i fanget med et pledd over oss begge, og da roet de seg.
Lyra Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 11. oktober 2008 Hun er mye bedre i dag ja Problemet nå blir bare å holde henne inne, hun elsker å være ute
mysan Skrevet 12. oktober 2008 #7 Skrevet 12. oktober 2008 Hvor lenge må du holde henne inne etter steriliseringen? Jeg skal ta begge min hukatter nå straks, og de også elsker jo å være ute.
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #8 Skrevet 12. oktober 2008 Hvor lenge må du holde henne inne etter steriliseringen? Jeg skal ta begge min hukatter nå straks, og de også elsker jo å være ute. Minst 12 dager sa dyrlegen til meg. Nå er det gått to uker og jeg holder henne fortsatt inne. Det vil jeg gjøre til det ser ut som om såret er helt grodd. Når jeg ser (med mine ukyndige øyne) ser det ut som om det fortsatt er et bitte lite "hull" nederst.
mysan Skrevet 12. oktober 2008 #9 Skrevet 12. oktober 2008 Takk for svar. Det blir nok en liten kamp, men det får man bare fikse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå