mia83 Skrevet 26. oktober 2008 #21 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har kjøpt eller planlagt mesteparten. Skal kjøpe de siste julegavene når jeg får lønn 12. november tenkte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 26. oktober 2008 #22 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg har planlagt alle gavene og begynt å handle inn, er endel som skal bestilles på nettet. Å springe rundt på overfylte kjøpesentere i desember for å finne noe som passer til folk er jeg ikke veldig glad i, så jeg bruker å gjøre meg ferdig i oktober/november. Da kan jeg med god samvittighet tusle rundt i julepyntede butikker i desember, ta det helt med ro og handle noe småstæsj til meg selv og huset, litt julepynt og ellers bruke masse penger på mat Gavene pakkes ikke inn før i desember, for det er jo trossalt julegaver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 26. oktober 2008 #23 Del Skrevet 26. oktober 2008 (endret) Vi har kjøpt alle gaver allerede, mangler bare gaven til samboerens far Jeg mangler også del2 av samboerens gave, men jeg har allerede sjekket hvor det finnes på nettet og skal bestille i november, så jeg kan få den i løpet av desember, ellers kommer det alt for tidlig (og det har en såpass spesiell 'fasong' at det blir vanskelig å skjule lenge). Kjøper alltid gaver tidlig, jeg tåler ikke kjøpesentere i desember, det er jo full kaos og så utrolig mye mas. I tillegg kan man gjøre noen fine kupp hvis man kjøper tidligere Både når det gjelder elektroniske dippedupper, musikk, DVD-er og interiør-ting som er tidløse og ikke så sesong-baserte som klær. Jeg holder øyene åpne omtrent fra juli for å se om det finnes noen interessante flyttesalg ol. Det betyr ikke at jeg er gjerrig, men jeg synes det er jo bedre for mottakeren også hvis jeg kan finne noe som jeg ellers ikke hadde hatt råd for ed/leif Endret 27. oktober 2008 av mrs_bond Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gl@mB@be Skrevet 26. oktober 2008 #24 Del Skrevet 26. oktober 2008 Jeg tør ikke kjøpe julegaver tidlig, da er det fare for at vedkommende allerede har skaffet seg det jeg kanskje har lyst til å gi. Dessuten syns jeg det er skikkelig kos å handle i desember! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
thapara Skrevet 27. oktober 2008 #25 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg har kjøpt til nesten alle nå.. Ikke fordi jeg hadde planlagt å kjøpe gaver tidlig, men om jeg finner noe fint til noen i løpet av året kjøper jeg det da, heller enn å lete etter noe i desember. Har vel resultert i at jeg har gaver til niesa i omtrent ti år fremover... :rødme: Mannen er det derimot vanskelig å finne noe til.. blir nok noe på lille julaften.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå