Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 vi skal til riga og lurer derfor om noen har shoppingtips til oss?? noen som veit hvor zara og mango ligger??
Gjest Frosk Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Riga er ingen fantastisk shoppingby, spør du meg. (Jeg bor delvis i Riga, og handler heller klær i Norge... ) Det er et ok kjøpesenter i gamlebyen, Galerija Centrs - der du finner kjipe butikker som Dressmann, Cubus og Jack & Jones... men også noen litt mer interessante, inkl Promod. Zara og Mango ligger et lite stykke å gå fra gamlebyen (15-20 minutter? Noe sånt) - Zara på Terbatas iela (nr 30 tror jeg) og Mango ikke så langt unna, på Brivibas iela (som er hovedgaten i Riga - den går fra Frihetsmonumentet like utenfor gamlebyen) Jeg syns ikke utvalget i Riga er spesielt bra, og prisene på klær er stort sett som her - men du kan kanskje finne forholdsvis rimelige støvletter og sko. Det er en del større kjøpesentre utenfor sentrum, hvis du har tenkt å bedrive seriøs shopping kan det kanskje være verd å ta turen til et av dem.
Mamma1 Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Riga er ingen fantastisk shoppingby, spør du meg. (Jeg bor delvis i Riga, og handler heller klær i Norge... ) Det er et ok kjøpesenter i gamlebyen, Galerija Centrs - der du finner kjipe butikker som Dressmann, Cubus og Jack & Jones... men også noen litt mer interessante, inkl Promod. Zara og Mango ligger et lite stykke å gå fra gamlebyen (15-20 minutter? Noe sånt) - Zara på Terbatas iela (nr 30 tror jeg) og Mango ikke så langt unna, på Brivibas iela (som er hovedgaten i Riga - den går fra Frihetsmonumentet like utenfor gamlebyen) Jeg syns ikke utvalget i Riga er spesielt bra, og prisene på klær er stort sett som her - men du kan kanskje finne forholdsvis rimelige støvletter og sko. Det er en del større kjøpesentre utenfor sentrum, hvis du har tenkt å bedrive seriøs shopping kan det kanskje være verd å ta turen til et av dem. Signerer denne.
Gjest Frosk Skrevet 12. oktober 2008 #5 Skrevet 12. oktober 2008 Riga er en rævva shoppingby... Var vel egentlig det jeg også prøvde å si, men du klarte det i grunnen mye bedre enn meg
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #6 Skrevet 12. oktober 2008 Helt enig med de ovenfor.. Spa deriomt
Gjest Bond Skrevet 17. oktober 2008 #7 Skrevet 17. oktober 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. mrs_bond, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå