lotta80 Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Skulle legge inn Sims 2 på dataen nå (har nesten ikke brukt det før pga for dårlig data) og da jeg skulle ta den ut av coveret sprakk/knakk cden! Hjelp! Det er cd nr 1, og det er jo kjempe dumt å måtte kjøpe nytt spill bare pga den ene cden, noen som har tips? Jeg hadde gledet meg til å spille litt med ny data og siden jeg er alene hjemme i helga. Er det evt mulig å få tak i kun cd nr 1 fra et sted? Jeg har jo de andre og koden min. Håper noen har noen tips til meg.
lotta80 Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg skrev mail til ea games også og fikk raskt svar. Hvis man sender inn den ødelagte cden får man igjen en dvd med spillet for 100 kr så da må jeg vel bare det. Da blir det ikke spilling på meg i helga mens jeg er alene hjemme. Hyl, skrik og grin!
Rubix Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Du kan også kjøpe en oppgraderingspakke og installere det, så slipper du å bruke 100kr på noe du allerede har betalt for. :D
Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 Er det cd' versjonen du har? Den med flere cd'er inni? I såfall ring til EA å hør. Covrene de kom i var lagd litt feil så flere folk hadde problemer med knekte cd'er, men det er jo en stund siden det kom ut så spørs hvor me de hjelper nå.
lotta80 Skrevet 11. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2008 Ja, det er den versjon med 4 cder. Har jo hatt det en stund, bare ikke spilt det. Om det er sånn at de har sat at coverene er feil så burde de jo dekke det og ikke la folk måtte betale for deres feil. Jeg har har sånne tilleggspakker til spillet, men det hjelper jo ikke når "hovedspillet" ikke er lagt inn. Det må jo ligge inne for å legge inn tilleggspakkene.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2008 #6 Skrevet 11. oktober 2008 Dette høres ut som en produksjonsfeil!
r2d290 Skrevet 12. oktober 2008 #7 Skrevet 12. oktober 2008 Enig. Prøv å få reklamert på det. Btw: hvor lang reklamasjonstid er det på spill? 2 eller 5 år?
Gjest Skrevet 12. oktober 2008 #8 Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Ja, det er den versjon med 4 cder. Har jo hatt det en stund, bare ikke spilt det. Om det er sånn at de har sat at coverene er feil så burde de jo dekke det og ikke la folk måtte betale for deres feil. Jeg har har sånne tilleggspakker til spillet, men det hjelper jo ikke når "hovedspillet" ikke er lagt inn. Det må jo ligge inne for å legge inn tilleggspakkene. Men du må fortsatt ringe de. Disse pakkene blir ikke sent ut til butikker lengre pga dvd-versjonen kom ut. Så om du går til butikken vil det ta deg lengre tid fordi da må de sende den inn også tar jo det evigheter fordi servicen i butikker pleier å være treig, og så får de den tilbake også må du evt hente den der. Men kan hende du får beskjed om å sende spillet til du også får du dvd-versjonen tilbake. Vet ikke hvordan de gjør det lengre. Endret 12. oktober 2008 av Gjest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå