Jigva Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Vurderer å bytte til nytt abonnement. Jeg har OneCall, men er litt lei av å ikke ha dekning mange steder, eller at meldinger ikke kommer frem til meg eller den jeg sender til. Fant ut at Chess har ganske billig abonnement, men av en eller annen grunn så får jeg varselbjeller i hodet når jeg hører ordet Chess. Noen andre som har noen erfaringer med Chess? Gode eller dårlige? Har dere noen forslag til andre billige abonnementer? Håper på svar!
Gjest Gjeste Blondie65 Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg har hatt Chess ca like lenge som Liv og er også stor fornøyd. Etter at de fikk Netcom dekning har det ikke vært problemer overhodet på det feltet. Lite dilldall, og meget oppegående firma som jeg i alle fall er veldig fornøyd med som nevnt.
covergrl Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 dette høres jo supert ut! jeg har pr i dag onecall, men i likhet med trådstarter er jeg lei av å ha mobil uten å kunne stole på at jeg sender de meldinger som skal ut, mottar de jeg skal, og at folk ikke kommer gjennom når de ringer.. på onsdag bestemte jeg meg for å bestille chess king med mobil (noen med erfaring fra chess king forresten?), og da er det supert å høre at folk er så positive og fonøyde trenger ikke enda et drittsbn. lixom..
Daiquiry Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 jeg har chess king og er super fornøyd. Aldri noe problem
Varsia Skrevet 11. oktober 2008 #6 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg er også strålende fornøyd, har hatt chess i flere år og det samme har resten av familien...
covergrl Skrevet 11. oktober 2008 #7 Skrevet 11. oktober 2008 så kjekt å høre så mye positivt!! da tror jeg nok at chess er det rette alternativet for meg ihvertfall.. og sikkert for trådstarter også..
Pingting Skrevet 11. oktober 2008 #8 Skrevet 11. oktober 2008 Jeg har hatt Chess i 4-5 år, og er strålende fornøyd! Det vil si: jeg er strålende fornøyd med abonnementet mitt, det fungerer smertefritt, alltid dekning og mye hyggelige folk på kundeservice om man lurer på noe. I tillegg har de endel kjekke nettløsninger (25 gratis SMS pr mnd, god oversikt over alle detaljer, mulighet til å utføre endringer selv osv). MEN det jeg IKKE er fornøyd med er selskapet som driver mobilnettbutikken deres! Moobi heter de, tror de driver nettbutikkene til 2-3 andre store telefonselskaper også. Makan til inkompetente tullinger har jeg aldri vært borti.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå