Lille Blåklokke Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Reiser til thailand den 31 oktober, og er litt i tvil om hvilken faktor og solkrem jeg skal gå for. Vi har begge (jeg og forloveden) typisk norsk hud. Han blir veldig brun i sola. Jeg blir sånn passelig brun. Noen som har et godt tips??
gard Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Hei Jeg mener jeg har vanlig norsk hud...blir rød til å begynne med men så for jeg en viss brunfarge. For noen år siden dro jeg til Thailand i September...det hadde vært en flott sommer her hjemme og jeg hadde fått et fint grunnlag. Men men en gang jeg kom til Thailand ble jeg svidd. Så min anbefaling er 20+. Solen er skikkelig sterk i Thailand. Men ellers er det er herlig ferieland...sjekk reisebrevene min på hjemmesiden min :-)
Lille Blåklokke Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2008 Hei Jeg mener jeg har vanlig norsk hud...blir rød til å begynne med men så for jeg en viss brunfarge. For noen år siden dro jeg til Thailand i September...det hadde vært en flott sommer her hjemme og jeg hadde fått et fint grunnlag. Men men en gang jeg kom til Thailand ble jeg svidd. Så min anbefaling er 20+. Solen er skikkelig sterk i Thailand. Men ellers er det er herlig ferieland...sjekk reisebrevene min på hjemmesiden min :-) Tusen takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå