IngerLise Skrevet 10. juni 2003 #1 Skrevet 10. juni 2003 Hei! Jeg har i det siste merket en liten kul ved hoften, akkurat ved bikinilinjen liksom. Vet ikke hva det kan være, det kjennes ut som om den er på størrelse med en ert. Håper det bare er en liten fettklump, eller en blodåre, men håper å få svar med noen gode råd. I dag har jeg også litt vondt på samme sted...lurer på om jeg kan ha strukket meg under trening eller noe... Gode råd er dyre! På forhånd takk! :D Klem fra litt bekymrede meg
tuva77 Skrevet 10. juni 2003 #2 Skrevet 10. juni 2003 Hei. Det er sikkert bare en fettkul, men kontakt klege slik at du får undersøkt den. Hvis du tror du kan ha påført deg den på trening kan du jo se det an noen dager. Greit å sjekke den for da slipper du å tenke noe mer over hva det kan være
IngerLise Skrevet 10. juni 2003 Forfatter #3 Skrevet 10. juni 2003 tusen takk for oppmuntrende svar tuva! Tror jeg skal se det an noen dager, og går det ikke over, så må jeg nok ta turen til legen. Håper uansett det ikke er noe spesielt - men kuler er jo alltid litt skumle.. Klem fra meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå