Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Har verdens beste kjæreste, han er så super snill og søt og omtenksom, og gjør så mange søte små ting for meg. I går fikk jeg blomster, jeg er ikke vant til sånt fra andre kjærester, så ble helt rørt... Lurer veldig på hva jeg kan gjøre for ham for å vise hvor utrolig glad jeg er i ham? Gjør jo mitt beste allerede med å være søt og snill, lage god mat, være med på alt han har lyst til i senga etc, men det er jo ikke noe ekstra, alt det gjør jeg bare helt naturlig fordi jeg selv har lyst til det.. Vil så gjerne gi han noe ekstra fint, men aner ikke hva det skal være! Han er litt typen som har alt av materielle ting allerede, så blir vanskelig å kjøpe noe til ham også! Noen som har noen gode tips??
MissStiles Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Det trenger ikke være noe stort. Lag favorittmaten hans til middag, tenn lys, sett på musikk (som han liker) og lei en film som du vet han ville ha likt. Kanskje kjøp inn øl/vin så dere kan kose dere med det!
Gjest Wind Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Du sier du er med på alt han vil i senga. Hva med å ta initiativ selv en gang, hvis du ikke pleier å gjøre det. Ta kontrollen, erte ham, etc. Og gjerne i sammenheng med det MissBradshaw sier... En romantisk middag osv.
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Litt små tips som får min til å føle seg satt pris på er: Når jeg sier takk for at han gjør noe for meg At jeg smiler til han og flørter litt At jeg hører og virkelig "hører på hva han sier" At jeg kjøper noe han liker, men ikke har bedd om, på buikken. At jeg kysser han når ha kommer inn døra og stryker han under gensern på brystkassa og havner i senga At jeg ser på han når han kommer ut av dusjen i håndkle, gjerne kommentere overkropp eller lignende
Pingting Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Det spørs jo litt på kjæresten din da (han hørtes ut som en flott fyr, forresten!). Selv er jeg veldig glad i sånne små overraskelser: det behøver nesten ikke være materielt i det hele tatt. - Kommenter det om han er ekstra pen en dag (det er han jo sikkert?) - Lapper! Jeg er kjempeglad i lapper! Snik en liten lapp der det står "Jeg er glad i deg" eller noe sånt i bukselomme, matpakke, lommebok... hvor som helst hvor han antagelig ikke vil finne det før han er på et annet sted enn deg. - Overraskelsesrengjøring av leilighet er jo fint? - Har du god råd - hva med å arrangere en liten overraskelsesferie en helg? Hmmm, jeg har da flere triks..dette var ihvertfall dem jeg kom på nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå