lulle Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 I helga skal vi ha bursdagfest for 2 tenåringer 13 og 18 år. Siden det er midt i middagstiden, synes vi det hadde vært greit med noe mettende i tillegg til kaker og is. Kan noen hjelpe med forslag... Vi blir 10 voksne 6-7 tenåringer og ca. barn. Valgene står mellom: pizza, sodd, kyllingsuppe, fiskesuppe... andre forslag mottas med takk:-)
Gjest Gjest Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg synes det er kjempebra med litt "ordentlig" mat i slike besøk også Så slipper man kake på tom mage Pizza er grei bursdagsmat, synes jeg. Ellers er wrapser bra, helst hvor folk selv kan velge hva de vil ha på av grønnsaker og rømmedressing og slikt. Da er det også litt enklere at alle får noe de liker/unngår noe de overhodet ikke liker... (jeg elsker peanøtter på mine wrapser, men det er ifølge alle vennene mine fordi jeg er en syk avviker som har behov for profesjonell hjelp ) Paier? Laksepai og kjøttpai, med salat til er kjempegodt, og mettende. Kyllinggryte (noe ala Bali kyllinggryte, som man kan lage selv, eller jukse med en toropose om man har dårlig tid) er godt. Med ris, salat og rundstykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå