Gjest Sandbekken Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 Hei hei! Nå er jo det meste allerede skrevet i emnebeskrivelsen.. Men saken er den at jeg og samboeren snart har vært sammen i 1 år, så da vil jeg gjærne finne på noe nytt og romantisk vi kan gjøre sammen. Noen tips??
Silli Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg følger me her vi har ett årsdag 03.01.09 <3
Gjest Wind Skrevet 10. oktober 2008 #3 Skrevet 10. oktober 2008 Og vi har 25.10.08. Tror "bare" vi skal på kino og spise middag hjemme (det samme som han laget til meg første gangen vi spiste sammen.. ). Jeg takler ikke nye ting så lett på sparket, og ba ham om å ikke finne på noe utfordrene, siden han er den av oss som liker å ha kontrollen på slike dager.
Rawien Skrevet 10. oktober 2008 #4 Skrevet 10. oktober 2008 Jeg fikk frokost på sengen (en av mine samboere slapp han inn, så total overraskelse), så middag og kino. Han la opp mesteparten av dagen Jeg kjøpte noen gaver til han, og skrev ett brev. Ble en veldig bra dag!
Gjest AnneShirley Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Dra tilbake til stedet dere møttes? Gjøre noe nytt sammen? Dra på helgetur? Unne dere middag på en flott restaurant? Dra i skogen/på fjellet og fyre bål? Bli i senga med en flaske champagne?
Gjest Sandbekken Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 Ah!! nå ble jeg skikkelig inspirert! hihi gleder meg til dagen nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå