Gjest Gjest_bunny_* Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 jeg kjøpte dermica intimkrem ph 3,5 på apoteket før jeg ble gravid. kan jeg bruke den selvom jeg er gravid? noen som vet?
En som vet Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Mener ikke å kuppe denne tråden, men hva bruker man egentlig intimkrem til? Blir du virkelig tørr der nede, eller er det heller for å roe sår hud ol? Håper ikke dette ble for personlige spørsmål, er bare nyskjerrig!
Gjest Gjest_bunny_* Skrevet 11. oktober 2008 #3 Skrevet 11. oktober 2008 Mener ikke å kuppe denne tråden, men hva bruker man egentlig intimkrem til? Blir du virkelig tørr der nede, eller er det heller for å roe sår hud ol? Håper ikke dette ble for personlige spørsmål, er bare nyskjerrig! jeg har iritertt hud men usikker på om jeg kan bruke den under graviditeten.
hanbto Skrevet 11. oktober 2008 #4 Skrevet 11. oktober 2008 så lenge du ikke smører den inn i vagina kan det nå ikke være noe problem.. fuktighetskrem ellers er da ikke farlig, og kan ikke tenke meg at dette heller skal påvirke babyen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå