Terese:) Skrevet 10. oktober 2008 #1 Skrevet 10. oktober 2008 kjæresten min elsker fotball, og det er helt greit.. han drar en god del til england for å se på kamper, det er også helt greit... Det jeg ikke liker er hvordan jeg blir når han er borte! Jeg blir liksom en klump, som er fryktelig ensom og trist.. jeg burde jo finne på noe koselig og gjøre ting jeg ikke får gjort når han er hjemme osv.. men jeg klarer det liksom ikke.. blir bare sittende inne og synes synd på meg selv... Det hadde nok vært annerledes hvis jeg hadde hatt mange venner her (akkurat flytta til en av nabobyene...), men nå føler jeg meg bare mutters alene...Hvorfor blir jeg slik? Jeg burde være glad for at kjæresten min har det bra og koser seg..føler meg så egoistisk også..for han merker jo at jeg blir trist når han skal dra..og da blir jo han litt lei seg.. Det er jo helt lattelig right? jeg burde bare ta meg sammen og kose meg..virkelig.. forslag?
Elbereth Skrevet 10. oktober 2008 #2 Skrevet 10. oktober 2008 Inviter en venninne eller flere på besøk når kjæresten er borte, evt dra på overnattingsbesøk selv og finn på noe riktig koselig jentete. Hva med jentetur mens gutta er på fotballtur?
Terese:) Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. oktober 2008 Inviter en venninne eller flere på besøk når kjæresten er borte, evt dra på overnattingsbesøk selv og finn på noe riktig koselig jentete. Hva med jentetur mens gutta er på fotballtur? en god ide:) har tenkt på det selv faktisk takktakk:)
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 10. oktober 2008 #5 Skrevet 10. oktober 2008 Du kan jo som sagt be en venninde eller noe, så kan dere diskutere fotball idioter og løse verdenspoblemer (fotball er i mine øyne ett verdensproblem). Vil bare si at jeg syntes det var litt fint å lese dette på dette forumet.. Faktisk noe som ikke har med utroskap og faenskap, men rein skjær kjærlighet til sin utkårede!
jørnsi Skrevet 10. oktober 2008 #6 Skrevet 10. oktober 2008 kjæresten min elsker fotball, og det er helt greit.. han drar en god del til england for å se på kamper, det er også helt greit... Det jeg ikke liker er hvordan jeg blir når han er borte! Jeg blir liksom en klump, som er fryktelig ensom og trist.. jeg burde jo finne på noe koselig og gjøre ting jeg ikke får gjort når han er hjemme osv.. men jeg klarer det liksom ikke.. blir bare sittende inne og synes synd på meg selv... Det hadde nok vært annerledes hvis jeg hadde hatt mange venner her (akkurat flytta til en av nabobyene...), men nå føler jeg meg bare mutters alene...Hvorfor blir jeg slik? Jeg burde være glad for at kjæresten min har det bra og koser seg..føler meg så egoistisk også..for han merker jo at jeg blir trist når han skal dra..og da blir jo han litt lei seg.. Det er jo helt lattelig right? jeg burde bare ta meg sammen og kose meg..virkelig.. forslag? Vet veldig godt hvordan du har det. Jeg blir akkurat lik når min reiser. Føler han tar høyre armen min med seg når han drar. Nå er det da i jobb sammenheng han reiser , men jeg får samme reaksjonene som deg. Ensom, forlatt og synes fryktelig synd i meg selv.. tvangs-sysselsetter meg i ting bare for å ha noe å gjøre og har nedtelling til han kommer hjem. Ting går somregel greit og dagene går av seg selv men enkelte dager (som i dag) er alt bare pyton!! Når jeg er inni en "savne" periode så trener jeg mye. VELDIG mye. Og gjør ting jeg vanligvis utsetter. Som feks rydde på loft, skap, drar frem komfyren og vasker bak osv. Får hvertfall flyttet fokuset en stund.
Terese:) Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2008 det som egentlig er det værste er at jeg ikke har så mye kontakt med han, mtp hvor dyrt det er å sende mld og ringe fra utlandet.. men det er nok av ting å gjøre, det gjelder å bare holde seg i aktivitet, slik at man ikke blir sittende og sture, for da flyr tankene i en helt feil retning.. det er bare noen tidspunkt som er værre enn andre.. håper bare han vet at jeg tenker på han..og det gjør han nok:)
jørnsi Skrevet 11. oktober 2008 #8 Skrevet 11. oktober 2008 det som egentlig er det værste er at jeg ikke har så mye kontakt med han, mtp hvor dyrt det er å sende mld og ringe fra utlandet.. men det er nok av ting å gjøre, det gjelder å bare holde seg i aktivitet, slik at man ikke blir sittende og sture, for da flyr tankene i en helt feil retning.. det er bare noen tidspunkt som er værre enn andre.. håper bare han vet at jeg tenker på han..og det gjør han nok:) hehe ja..eneste kontakten vi har nå er via skype. Gikk på en telefonsmell i april og fikk 17 000 (!) i telefonregning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå